خودرو

تست و بررسی خودرو تیگو 8 پرو e پلاس


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: خودرو تیگو ۸ پرو ای پلاس یکی از مدل های تیگو ۸ ساخت شرکت ایران خودرو است. تیگو ۸ پرو ای پلاس به امکانات و امکاناتی مانند موتور قدرتمند، طراحی زیبا، سیستم های ایمنی مدرن، صندلی های راحت و فضای زیاد برای سرنشینان، سیستم صوتی و ناوبری، تهویه مطبوع و سایر امکانات مدرن مجهز شده است. تیگو ۸ پرو ای پلاس، این خودرو از قیمت مناسب و بازار پسندی خوبی برخوردار است. تیگو ۸ پرو ای پلاس یک گزینه قابل توجه برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی و باکیفیت هستند. تحقیقات بیشتر تیگو ۸ پرو و ​​پلاس ما پرداخت می کنیم

در تیگو ۸ پرو و ​​پلاس

برخلاف ظاهر خارجی، نمای داخلی فونیکس تیگو ۸ پرو e+ نیز نسبت به نسخه های داخلی تغییرات بیشتری داشته است. پانل های ابزار دو عرض هنوز هم اکثریت داشبورد این خودرو را تشکیل می دهند. دکمه های زیادی در داخل خودرو وجود ندارد و بیشتر تنظیمات از طریق لمس انجام می شود. پنل لمسی سیستم تهویه که در تیگو ۸ پرو دیدیم در نسخه هیبریدی حذف شده است و احتمالا تنظیمات سیستم تهویه از طریق نمایشگر و دکمه های کوچک انجام می شود. علاوه بر این، چینش دکمه های کنترلی در مرکز کابین تغییر کرده و به جای دکمه های پیانو شاهد دکمه های تخت نقره ای هستیم. البته نسخه عرضه شده در ایران از تریم دو رنگ قهوه ای و مشکی بهره خواهد برد. پنل تهویه هشت اینچی نیز در جای خود قرار دارد.

فضای داخلی کابین نسخه پرو از رنگ‌های مشکی و مارونی تشکیل شده بود، اما کابین Phoenix Tigo 8 Pro e+ از ترکیب رنگ‌های آبی، سیاه و سفید استفاده می‌کند. این ترکیب حسی لوکس به بیننده می دهد. البته صندلی ها و روکش ها از پلاستیک و چرم مصنوعی سفید ساخته شده است که می تواند کثیفی را جذب کند. با تغییر مشخصات فنی Phoenix Tigo 8 Pro e+، سبک طراحی دسته دنده نیز تغییر کرده است. بسیاری از دکمه‌های کنسول مرکزی حذف شدند و با یک شیفتر کوچکتر با دکمه‌های کمتر جایگزین شدند. علاوه بر این، دکمه استارت خودرو دارای مکان جدیدی است و از کنسول به کنار فرمان منتقل شده است. همچنین می توان گفت که فرمان خودرو برخلاف ظاهر نرم نسخه پرو، طراحی متفاوتی دارد و کمی به سمت داخل متمایل شده است.

تیگو 8 پرو و ​​پلاس

ویژگی ها و ویژگی های تیگو ۸ پرو ای پلاس

تیگو ۸ پرو به عنوان پرچمدار فعلی مدیران خودرو به تجهیزات سطح بالایی مجهز شده است.

نسخه هیبریدی این خودرو نیز امکانات رفاهی و ایمنی خوبی دارد و می تواند رضایت کاربران را به همراه داشته باشد. از جمله ویژگی های فینیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد: حالت های مختلف رانندگی، شش ایربگ، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، دوربین عقب، کنترل پایداری و کنترل کشش، کمک شروع به حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی، فشار باد لاستیک. سیستم مانیتورینگ، دستیارهای رانندگی اتوماتیک یا ADAS، چراغ های مه شکن جلو و عقب، سیستم صوتی با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی سونی با هشت بلندگو، فرمان برقی، قسمت مجهز به گرمکن و دارای چرم دوزی می باشد.

تیگو 8 پرو و ​​پلاس

رقبای تیگو ۸ پرو ای پلاس در بازار

Phoenix Tiggo 8 Pro e+ در چین با قیمتی بیش از ۲۵۰۰۰ دلار عرضه می شود که می توان آن را خودرویی نه چندان ارزان قیمت دانست. با این حساب فرض می کنیم فینیکس تیگو ۸ پرو e+، گران ترین نوع این خودرو، حتی با قیمتی بالاتر از تیگو ۸ پرو مکس به فروش برسد، این خودرو در حال حاضر رقیبی در بازار ایران نمی بیند و این مشکل وجود دارد. به این خودرو کمک می کند تا فروش موفقی را تجربه کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا