خودرو

تست و بررسی خودرو جیلی آزکارا / نگاهی گذرا به خودرو دو دیفرانسیل بازار


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: جیلی آذکارا یکی از محصولات برند جیلی است که توسط فردا موتورز در مرحله هفتم سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می شود. جیلی آزکارا یک کراس اوور دو چرخ متحرک از شرکت جیلی است که به کشور وارد شده است. خودرویی هیبریدی با طراحی و مشخصات جذاب.

مشخصات جیلی آزاکارا

آزکارا یک کراس اوور هیبریدی میانی دو چرخ محرک است. زیر کاپوت جیلی آزکارا یک موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ و TGDI قرار دارد که با کمک سیستم هیبریدی می تواند حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را تولید کند. قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به تمام چرخ ها منتقل می شود، به این معنی که در ازکارا سیستم چهار چرخ متحرک یا AWD داریم.

جیلی آزکارا سطح قابل قبولی از تجهیزات ارائه می دهد و در این کراس اوور امکاناتی مانند ۶ ایربگ ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادار خوان لاین، نور بالای هوشمند، حرکت بین خطوط، سیستم پایش فشار باد لاستیک (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، تقویت کننده دیجیتال جلو، شارژر بی سیم، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کنترل آب و هوای دو کاناله خودکار، سانروف پانوراما، گرمایش و ما می توانیم خنک کننده صندلی جلو، روشنایی کابین و غیره را در این خودرو ببینیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا