خودرو

تست و معرفی خودرو کی ام سی T9


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: KMC T9 یکی از خودروهای جدید و شیک شرکت KMC است. خودروی KMC T9 به دلیل طراحی زیبا و دینامیک قوی موتور مورد توجه قرار گرفت. KMC T9 ویژگی های دیگری از جمله فضای داخلی راحت، سیستم های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی درجه یک در این خودرو دارد. KMC T9 از نظر ابعاد کمی بزرگتر از T8 است. تحقیقات بیشتر KMC T9پرداخت کرده اند.

ویژگی های KMC T9

در فضای داخلی جک T9 ما یک طراحی کاملا مدرن، بسیار لوکس تر از T8 و البته مجهز به مواد با کیفیت بالاتر داریم. مانیتور خودرو و پنل آن حالت عمودی به خود گرفته است و داخل خودرو از چرم است و در برخی نقاط از قطعات تزئینی مسی رنگ استفاده شده است. طراحی فرمان و دسته خودرو نیز فراتر از سطح و بخش یک وانت است.

از نظر ایمنی و راحتی، KMC T9 شامل مواردی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، ترمز اضطراری، تقویت کننده دیجیتال جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل و تنظیم حالت انتقال قدرت است. . مجهز به چرخ، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، شش کیسه هوا، جعبه خنک کننده، ترمز دستی برقی و … می باشد. از این منظر T9 را می توان در سطحی کاملاً بالاتر و برتر نسبت به T8 دانست و اکنون این پیکاپ رقیب جدی فوتون G7 از ایران خودرو دیزل و بهمن G9 تبدیل می شود.

مشخصات KMC T9

جک T9 یا KMC T9 با موتور ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به ایران آمد. گیربکس این نسخه T9 8 سرعته اتوماتیک از شرکت ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ نیز استفاده شده است. در KMC T9 یا جک T9 سیستم تعلیق یک تکه دیفرانسیل عقب و فنر مشابه T8 داریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا