اخبار اقتصاد ایران

تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۵ همتی به ۴۰۰ هزار نفر پرداخت شد/ اولویت ما آرامش اقتصادی مردم است، نه صرفاً سودآوری + (ویدئو) :: افق میهن

مدیرعامل پارسین بانک ، در یک کنفرانس خبری به مناسبت روز خبرنگار ، نقش مهم این بانک را در مدیریت افکار عمومی در طی رویدادهای اخیر ذکر کرد و تأکید کرد که سیاست این بانک متمرکز بر تسهیل خدمات ، حمایت از شرکتهای کوچک و متوسط و توسعه سیستم عامل های مجازی است.

به گفته ناجوا نیوز ، جاواد شاکاه ، مدیرعامل بانک پارس امروز مرداد وی در کنفرانس خبری به مناسبت روز خبرنگار ، ماه ، با تبریک این روز ، گفت: “امروز ، نقش رسانه ها در ایجاد صلح و امید در جامعه بسیار مهم است. جامعه رسانه ها در این مدت یک مأموریت سنگین داشته اند و قادر به ایفای نقش در مدیریت افکار عمومی و روحیه مردم بودند.

شفافیت مالی و تسهیل خدمات بانکی

مدیرعامل پارسین بانک گفت: “ما شاهد پیشرفت چشمگیر در ساختار مالی بانک و افزایش شفافیت با ذینفعان بوده ایم و البته بیش از سود ، ما فکر می کنیم که مردم می توانند نیازهای اساسی خود را آسانتر برآورده کنند.” اقدامات ما توسعه سیستم تسهیلات مجازی Parsam و ارائه خدمات آنلاین بوده است.

وی افزود: “آمار پرداخت تسهیلات وام سال گذشته در بخش های ازدواج ، فرزندآوری و اشتغال در مناطق محروم از مجموعه ما از اقدامات مجموعه ما بوده است و در کل ، ما بیش از ۵۰۰۰ تسهیلات وام را پرداخت کرده ایم که در بین بانکهای خصوصی بی سابقه است.”

پس از جنگ ۶ روزه ، صلح به جو اقتصادی بازگشت

Morteza Blocki ، نماینده خبرگزاری ILNA ، به حمایت این بانک برای برخی از شرکتهای تابعه که با وجود مشکلات توانسته اند رشد و تحکیم کنند ، اشاره کرد و از مدیرعامل بانک پارسیان پرسید که چه برنامه هایی برای حمایت از شرکت های صنعتی به ویژه از نظر برق و چالش های اقتصادی دارد. سرانجام ، رژیم صهیونیستی حمله ای ناجوانمردانه انجام داد و یک جنگ چهار روزه صورت گرفت که با پاسخ خرد کننده ایران روبرو شد. با این حال ، این جنگ فضایی از ابهام و عدم اطمینان اقتصادی را در جامعه ایجاد کرد که به طور طبیعی بر سرمایه گذاری ، تولید و حتی خرید مردم تأثیر گذاشت و بسیاری از تصمیمات اقتصادی را به تأخیر انداخت. در چنین شرایطی ، وظیفه ما ، به عنوان بخشی از سیستم پولی و بانکی کشور ، حفظ صلح اقتصادی و ارتباط با مردم و تولید کنندگان است.

وی گفت: “همكاران ما در سرتاسر شعب بانك ، سخت گیری غیر ضروری را انجام نمی دهند و اولویت آنها تسهیل امور مشتری ، گسترش تسهیلات و حمایت از بنگاه های تولیدی است.” ما نه تنها با شرکتهای بزرگ بلکه با شرکتهای کوچک و متوسط تعامل داریم تا از توقف یا بحران خودداری کنیم. خوشبختانه امروز شرایط تعامل ما بهبود یافته است.

امکانات وام گرفتن ؛ Hemmati به 6000 نفر پرداخت شد/ اولویت ما صلح اقتصادی مردم است ، نه صرفاً سود + (ویدئو)

توسعه خدمات فناوری و حذف مراجعه به افراد

مدیرعامل پارسین بانک همچنین در مورد برنامه های فناوری این بانک گفت: “ما یک برنامه ارتقاء امنیت اطلاعات را یک سال و نیم پیش آغاز کرده ایم و تأثیرات مثبت آن در ماه های اخیر مشهود است.” محور دوم تکمیل زنجیره خدمات آنلاین به گونه ای است که حضور فیزیکی مشتریان در شاخه ها تقریباً صفر باشد.

در پایان ، وی گفت: “طبق برنامه ریزی ما ، تا پایان سال جاری ، از سیستمی رونمایی می شود که زنجیره ای کامل از خدمات بانکی را برای افراد طبیعی و حقوقی بصورت آنلاین و مجازی فراهم می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا