اخبار بورس

تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران

نگاهی به عملکرد دارایی بانک تجارت در سال کنترل تورم و رشد تولید

بر اساس گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در پایان خالص مانده تسهیلات ارائه شده توسط این بانک به بخشهای مختلف اقتصاد بهمن در ماه ۱۴۰۲ به بیش از ۴۹۷۶ میلیارد ریال رسید. نشان دهنده تداوم حمایت های گسترده بانک تجارت از بخش های مختلف اقتصادی است.

این بانک تا پایان بهمن ماه از اهمیت و جایگاه صنایع و معادن و ارتباط مستقیم آنها با تولید و اشتغال زایی برخوردار بوده است.

فعالان صادراتی از دیگر بخش‌هایی هستند که بانک تجارت در سال کنترل تورم و رشد تولید از آنها حمایت کرده است. بر این اساس، مانده خالص تسهیلات ارائه شده توسط بانک تجارت به بخش صادرات بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال است.

این بانک همانند سال های گذشته در سال ۱۴۰۲ نیز در صدد حمایت از بخش های خدماتی و تجاری در اقتصاد ایران است، به طوری که مانده خالص تسهیلات ارائه شده توسط بانک تجارت تا پایان بهمن ماه امسال ۱.۶۶۴ میلیارد ریال برای اقتصاد ایران بوده است. بخش خدمات و این شاخص در بخش بازرگانی به بیش از ۱۱۴۹ میلیارد ریال رسیده است.

بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ در راستای سیاست کلان دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر افزایش تولید و ساخت و ساز مسکن، مانده خالص تسهیلات ارائه شده توسط بانک تجارت تا پایان ماه، ساخت و ساز و ساخت و ساز را افزایش داده است. صنعت مسکن به بیش از ۶۵۲ میلیارد ریال و همچنین با هدف حمایت از کشاورزان کشور، این شاخص در بخش کشاورزی به بیش از ۳۱۸ میلیارد ریال افزایش یافت.

بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ با ارائه راهکارهای تسهیلاتی بر اساس راهکارهای معرفی شده و طراحی شده به دنبال ایفای نقش در مهار تورم با ایجاد خدمات گسترده و ارائه محصولات جدید و کارآمد به بخش های مختلف اقتصاد در انجام وظایف تخصصی خود بوده است. تامین اعتبار زنجیره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا