خودرو

تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره / تخفیف ۱۵ میلیون تومانی برای خریداران ایران خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: فرصت خرید خودرو تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خریداران خودرو. محل خرید خودرو برای خریداران خودرو ایران خودرو است. توقف تولید پژو پارس در پایان ماه جاری قطعی می شود و با حذف این خودرو از سبد محصولات ایران خودرو، این شرکت محصول غیر استاندارد دیگری نخواهد داشت. بنابراین تمامی محصولات این خودروساز به عنوان خودروهای ایمن و استاندارد به مشتریان عرضه می شود.

اما سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که برخی از مشتریان قبل از اعلام تاریخ توقف تولید حواله خرید از پارس دریافت کرده اند و در نهایت اینکه این مشتریان چه تعهدی دارند و این مشتریان چه باید بکنند؟

دریافت کنندگان حواله پارس می توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند. برای دستیابی به این امر، البته نکات مناسبی برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شد.

در واقع نمایندگی های انتقال وجه پارس می توانند خودروهای ثبت نامی خود را با سورن پلاس، ۲۰۷ و تارا جایگزین کنند و البته سورن پلاس اولویت بیشتری در تعویض دارد.

ایران خودرو برای جذب بیشتر مشتریان خود به این طرح و جایگزینی پارس با سورن پلاس، امتیازات ویژه و جالبی از جمله تسهیلات بدون بهره ۱۰۰ میلیون تومانی و تخفیف ۱۵ میلیون تومانی را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

یکی دیگر از مزیت ها و گزینه های موجود در اختیار نمایندگی های انتقال وجه پارس، امکان ثبت نام و خرید یکی از سه محصول جایگزین به قیمت کارخانه است. امتیازی که در اختیار دیگران نیست، زیرا در حال حاضر ثبت نامی برای خودروهای تولید انبوه ایران خودرو وجود ندارد و با شروع مراحل ثبت نام، محدودیت های زیادی در زمان تحویل، مقدار تحویل، قیمت و غیره وجود دارد. از طریق مراجعه به وب سایت و با ثبت درخواست تعویض خودرو می توانید محصول مورد نظر را خریداری و تحویل دهید.

به نظر می رسد تاخیر در تعویض پارس با یکی از این سه خودرو تنها به نفع مالباختگان این واگذاری است چرا که تاخیر در ثبت نام نهایی باعث تمدید تاریخ تحویل محصول می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا