تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
مصطفی پورتوافکان ، عضو هیئت مدیره بانک سپه ، گفت: “طبق گفته بانک سپه ، مدیران و کارمندان این بانک از ابتدای جنگ ۶ روزه جنگ پایدار بوده اند.
با توجه به سپرده گذاری و خدمات پایه کارت ، این نمونه کارها گفت: خدماتی مانند فروش حساب ، انتقال پول ، خروجی و تغییر گذرواژه ها ، SATNA و PAYA و اکنون می توان خروجی کارت های هدیه و سازمان ها را ارائه داد.
وی با اشاره به از سرگیری خدمات بانک سپاه در خدمات شخصی و غیر موجود ، وی افزود: “مسئله ثبت نام مشتری ، که شعبه ای را برای ۶۰۰۰ متقاضی برای وام های ازدواج و امکانات تولد تعریف می کند و برای ۶۰۰۰ تسهیلات از جمله امکانات پرداخت می کند.”
مدیر بانک سپه از ورود موفقیت آمیز بیش از یک میلیون و ۶۰۰۰ بازدید از بانک اینترنت و بانک سپه خبر داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه جدیدی از بانک Sepah را از بازارهای اینترنتی دریافت کنند.
رادیو ها گفتند که در حال حاضر ۲،۸۰۰ دستگاه خودپرداز در ۵ شعبه در سراسر کشور وجود دارد که نشان می دهد بیش از ۶۰۰۰ چک از طریق سیستم بازرسی تعیین می شود.
در پایان ، وی از همه مشتریان بانک سپه عذرخواهی کرد و گفت: “امیدوارم که بانک سپه با گذراندن این مدت کوتاه و رسیدن به ثبات کامل سیستم ها ، به همراه محبوب ما ارزان تر و قوی تر از همیشه خدمت کند.”