ورزشی

تشریح آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال/ تعداد بازداشتی‌ها به ۳ نفر رسید

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه تعداد دستگیرشدگان در پرونده فساد فوتبال به ۳ نفر رسیده است، گفت: صبح امروز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی استان کرمان احضار شد. و به اتهام دریافت رشوه با دستور تامین مناسب روانه زندان شد.

وی افزود: طی یک هفته گذشته چهار نفر از متهمان پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان احضار شدند که در این رابطه یکی از مسئولان سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیز در تاریخ ۱۳/۹/۹۷ دستگیر شد. اتهام رشوه گرفتن با تأمین مناسب».

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همچنین طی این هفته یکی از مسئولان سابق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به دادگستری استان کرمان احضار شد که هم اکنون به اتهام ارتکاب جرم در بازداشت به سر می برد. پذیرش رشوه با سفارش تامین مناسب.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده سردبیر یک سایت معروف ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق غیرقانونی تحت تعقیب قرار گرفت و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است.

وی در خصوص یکی دیگر از متهمان پرونده که سردبیر یکی از رسانه های ورزشی است، گفت: وی به دلیل بیماری از مرجع قضایی برای حضور در دادسرا مهلت خواست و پرونده وی نیز در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: تاکنون ۷ متهم در رابطه با این پرونده تحت تعقیب قرار گرفته اند که از این تعداد ۳ متهم در بازداشت به سر می برند و سایر متهمان با قرار وثیقه آزاد اما ممنوع الخروج شده اند.

وی گفت: دو نفر از متهمان این پرونده از مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و بقیه متهمان در استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده فوق قاطعانه در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمان و نهادهای امنیتی است، هشدار داد: قوه قضاییه خط قرمزی در برخورد با مفاسد ندارد و در هر سمت و سمتی با مفسدان برخورد قاطع خواهد کرد. .

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا قبل از قطعی شدن احکام دادگاه از ذکر نام افراد خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا