بانک و بیمه

تشریح عملکرد هشت ماهه وبشهر بر مدار جهش تولید

به گزارش افق میهن، در ابتدای این جلسه مرادی گزارشی از عملکرد شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه ارائه کرد و گفت: اخذ مجوز تملک ۳۳ درصدی بانک اختاز نوین و افزایش سرمایه وبشهر به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال. یکی از اقدامات بسیار مهم این شرکت بود.

وی درباره عملکرد ۸ ماهه شرکت های تابعه نیز گفت: واگذاری خمیر دندان و شامپو شبنم برندهای نسیم و پونه به شرکت گلتاش و برند گلی به شرکت ساینا، انتشار اوراق تبعی به مبلغ ۴ میلیارد ریال برای تامین مالی شرکت و عرضه محصولات صنعتی پاکسان در بازار کالا برای اولین بار، تعیین تکلیف مطالبات وصنا از شرکت سیف خودرو به مبلغ قریب به نه میلیارد ریال و رفع بخشی از پرونده های حقوقی شرکت های تابعه، انجام و برنامه ریزی برای اجرای مزایده و واگذاری شرکت ها در راستای سیاست کلان کشور در این زمینه خصوصی سازی یکی از مهم ترین اقدامات شرکت های تابعه در ۸ ماه اخیر بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین با معرفی درخواست این شرکت برای اعطای خط اعتباری ارزی برای واردات مواد اولیه کارخانه های زیرمجموعه، گفت: همکاری مستمر با بانک ملی می تواند نقش موثری در تحقق این اهداف داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا