اخبار اقتصاد ایران

تشریح ویژگی های جدید «برات کارت شهر» / رویکردی جدید و خلاقانه در تأمین مالی زنجیره تأمین :: افق میهن

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر با اشاره به رویکرد جدید و خلاقانه این بانک در تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی، ویژگی های جدید «برات کارت شهر» را تشریح کرد.

به گزارش افق میهن، ایمان امینی پور گفت: با توجه به گسترش استفاده از ابزارهای تامین مالی در سیستم بانکی و تمایل به عدم پرداخت تسهیلات و تامین مالی به روش سنتی توسط شبکه بانکی و با توجه به سیاست های انقباضی بانک مرکزی و بانک شهر با توجه به محدودیت‌های نقدینگی و جلوگیری از خلق پول توسط بانک‌ها، تلاش می‌کند با ایجاد ابزارهای جایگزین و متنوع، نقش موثری در رفع مشکلات مذکور ایفا کند.

وی بیان کرد: تامین مالی زنجیره تامین رویکردی جدید و خلاقانه در تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی است که شرکت ها برای بهره مندی از منابع مالی و بهینه سازی جریان های مالی در زنجیره تامین از آن استفاده می کنند.

امینی پور با بیان اینکه تامین مالی زنجیره ای که به اختصار scf نامیده می شود راهکاری برای تامین منابع مالی است که منجر به تسریع و تسهیل فرآیند تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی می شود و خاطرنشان کرد: کاهش نیاز به اخذ تسهیلات جدید برای تامین مالی تامین سرمایه در گردش و کاهش هزینه تامین مالی و کاهش بهای تمام شده محصول از اهداف SCF بوده و در نتیجه مطالبات غیرجاری بانک ها نیز کاهش می یابد.

وی تاکید کرد: تامین مالی زنجیره ای فرآیند تامین مالی به روش های مختلف از جمله استفاده از صورتحساب های الکترونیکی، اسناد پله ای و … انجام می شود و شفافیت و کارایی تخصیص منابع در استفاده از آنها باعث افزایش و تقویت ارتباط پایدار بین تولیدکننده و تولیدکننده می شود. تامین کننده. انجام دهنده می شود

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر اعلام کرد: به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت های آتی مشتریان، ابزار الکترونیکی جدیدی برای تامین نقدینگی غیر تورمی تحت عنوان «شهر کارت» توسط این بانک ارائه شده است. که منجر به تسهیل تامین مالی می شود. بنگاه های اقتصادی جایگزین اسناد تجاری (کارت به جای پول و قبوض)، افزایش شفافیت و نظارت بر جریان مالی در اقتصاد و امکان انتقال آنها در زنجیره تامین می شود که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا در سررسیدهای معین پرداخت کنند. . تسویه بدهی با ذینفعان مربوطه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا