اخبار بورس

تشکر علی‌رضا یزدان‌‍‌دوست از مدیران عامل شرکت‌های بیمه

در پی انتخاب مدیرعامل بیمه ملت به عنوان عضو هیئت مدیره سندیکای بیمه؛

مدیرعامل بیمه ملت از اعتماد مدیران عامل شرکت های بیمه به عنوان یکی از اعضای اصلی هیات مدیره سندیکای بیمه گران ایران تشکر کرد.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلعلیرضا یزدان دوست در پیامی خطاب به مدیران شرکت های بیمه از انتخاب خود به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره سندیکای بیمه گران ایران تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مدیران عامل شرکت های بیمه کشور

سلام

لازم می دانم صمیمانه تشکر و قدردانی خود را از اعتمادی که به تک تک شما برای انتخاب اینجانب به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره سندیکای بیمه گران ایران شد، ابراز نمایم. خداوند بزرگ و منان را شاکرم که افتخار همراهی و همکاری با شما را دارم و در این زمینه با کمال صداقت و صداقت تلاش خواهم کرد و با توجه به اینکه با اعتماد پرشور شما بار سنگینی را بر دوش می کشد. ، با کمک و همراهی شما مشکلات را حل می کنم. همدیگر را حذف کنید و پرچم صنعت بیمه را در کنار دیگر ارکان این صنعت به خط مقدم موفقیت برسانید.

سربلندی و سربلندی روزافزون شما در خدمت به ملت بزرگ ایران را از درگاه حضرت یزدان مسئلت دارم.

علیرضا یزدان دوست
مدیرعامل بیمه ملت

شایان ذکر است جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران روز یکشنبه با دستور جلسه تعیین اعضای هیات مدیره و بر اساس آرای اخذ شده از مدیران عامل بیمه تشکیل شد. شرکت‌ها علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل بیما ملت با اکثریت آرا به عضویت هیئت مدیره این سندیکا درآمد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا