ارزهای دیجیتال

تشکل های فرهنگیان خواستار حل مشکلات آموزش‌وپرورش شدند – افق میهن

در جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش ، سازمان های فرهنگی تأکید کردند ، در حالی که آنها اقدامات انجام شده ، جلسه منظم جلسات مشترک ، مشکلات مشکلات معلمان و مدارس و مشاهده سؤالات سیستم آموزش را تخمین می زدند.

براساس اخبار تجاری ، فاراج کامیجانی ، دبیرکل نشست فرهنگی ایران اسلامی ، از شرکت کنندگان که در شرکت کنندگان در کنگره انجمن در جلسه وزارت شرکت می کنند ، در جلسه ای در وزارت وزارت ، فراج کمیاجی و تلاش های انجمن بازدید کرد. رتبه چهار همکار در پوشه قرمز نیز با کمک وزیر آموزش و پرورش از بین رفت.

وی همچنین به حذف برخی از صدمات اداری به دلیل رویکرد انسانی و الهی وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: “برخی از تخلفات تخلفات منجر به شکل گیری محیط آموزش شده است.”

کامیجانی افزود: “پرداخت ماهانه درس برای اولین بار کار بزرگی بود.” تصویب اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگی ، اعضای هیئت مدیره توسط انتخابات شناسایی و در نظر گرفته می شوند.

کامیجانی از انتصابات در نه استان و هماهنگی مردم با دولت و مجتمع آموزشی ستود و گفت: “توجه جنبش توسعه مدرسه و حضور پررنگ در این پروژه بزرگ ملی مهم است ، و این نشان دهنده عزم دولت برای ترویج سیستم آموزش است.”

وی همچنین برخی از پیشنهادات را بیان كرد و توصیه كرد كه جلسات وزیر آموزش و پرورش به طور مرتب سازمان ها و كمیته ای را برای حل هر یك از مسائل آموزشی با حضور نمایندگان و دبیران مربوطه در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات نقل و انتقالات و لبه های آن و عدم وجود ۶۰۰۰ کلاس درس در تهران با تراکم بیش از ۵ نفر و گفت: “در این موارد نیاز به توجه ویژه وجود دارد.”

پس از این جلسه ، تاهرا نقی ، دبیرکل سازمان معلمان ایران ، به نگرانی ها و مشکلات مربوط به سیستم آموزش و پرورش اشاره کرد و خواستار حل آنها شد و گفت: “من تأکید می کنم که آموزش و پرورش نیاز به گفتگو و گفتمان با جامعه دارد.”

جلسات فصلی با خبرنگاران نیز در حضور سازمان ها برای توضیح و بررسی اقدامات آموزشی شرکت کرد.

عبدال رازقق موسووی ، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ، همچنین وزیر آموزش و پرورش را برای ارتقاء اهداف سند تحول اساسی ستود: “ما هنوز خواستار ایجاد سیستم معلمان در آموزش هستیم.”

وی همچنین بر صحت انتصابات ، به ویژه در مناطق و مناطقی با رویکردهای دولت تأکید کرد.

محمد فتی ، دبیر مرکز شاهد و مرکز فرهنگ قربانی ، در جلسه‌ای برای احترام به خانواده های شهدا گفت و گفت: “لازم است که خانواده های شهدای مفتخر به پرستش خون شهدا باشند.”

وی ادامه داد: “از انتقاد ناعادلانه از اخلاق خودداری کنید و به یاد داشته باشید که به وزیر آموزش و پرورش و سیستم آموزش کمک کنید.” اگر کسی سهم خود را به درستی انجام دهد ، آموزش افزایش می یابد.

پس از این جلسه ، احمدی ، رئیس مرکز آموزش اسلامی ، از وزیر آموزش و پرورش بخاطر مراسم زندگی وزیر سابق فارشیدی تشکر کرد و گفت: “برگزاری و حضور در یک مراسم زندگی ، احترام به سیستم آموزش است.”

وی با انتقاد از برخی از شیوه ها و خواستار بهبود اوضاع آموزشی با توجه به تمرکز رهبری شد.

ناصر سرگئی ، دبیر معلم و انجمن فرهنگی ، همچنین سازمان های فرهنگی را به عنوان سلاح های مشورتی وزارت آموزش و پرورش توصیف کرد و گفت: “این جلسات باید مداوم باشد و استانها باید با سازمان های مختلف فرهنگی آشنا باشند.”

وی همچنین بر قرارها و استفاده از متخصصان تأکید کرد.

مصطفی پردلی ، دبیر انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگی ، همچنین از اقدامات خوب و مؤثر وزیر آموزش و پرورش در دوره جدید تمجید کرد و اقدامات انجام شده در این مرکز را که مطابق با اهداف سیستم آموزش است ، ابراز کرد.

وی با اشاره به شکل گیری یک کارگروه برای صدمات اجتماعی در بین فارغ التحصیلان دانشگاه فارلانگیان و گفت: “بر اساس سند تحول اساسی و اهداف مشخص شده ، یک کارگروه به نام صدمات اجتماعی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگی به منظور مقابله با استراتژی های اجتماعی تنظیم شده است.”

وی تأکید کرد که ما در حال شکل گیری آموزش هستیم و گفت: “ما برای دستیابی به منوهای مدیریت در این زمینه از اهداف عالی آموزش دفاع می کنیم.”

منبع: isna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا