ورزشی

تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در یک باشگاه فوتبال کرمانی/ مسئولان سابق باشگاه تحت تعقیب قرار گرفتند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ضمن تشریح جزئیات تشکیل پرونده مربوط به اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال استان کرمان اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی از سازمان اطلاعات استان کرمان. پاسداری از وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله موضوع را در دستور کار دستگاه قضایی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این رابطه چند تن از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اعلام کرد که تخلفات در سال ۱۴۰۰ و قبل از آن صورت گرفته و در این رابطه زمستان سال گذشته پرونده ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شد.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) پنج نفر در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک خبرنگار ورزشی برای ارائه توضیحات به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضایی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضایی در هر پست و سمتی با مفسدان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه پرونده در مراحل اولیه رسیدگی است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه از سوی روابط عمومی دادگستری استان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا