فرهنگ و هنر

تشییع پیکر رضا داودنژاد/ رضا یک کپی برابر اصل از خود ما بود :: ایران تحلیل

پیکر رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران با حضور خانواده و هنردوستان از سینما تا تماشاخانه هنرمندان بهشت ​​زهرا (س) بدرقه شد.

به گزارش ایران تحلیل، پکار رضا داودنژاد هنرمند جوان سینما و تلویزیون و فرزند علیرضا داودنژاد کارگردان سینما که ۱۳ سال دارد فروردین ماه امروز به دلیل عوارض پیوند کبد درگذشت و در میان غم اهالی سینما و خانواده به خاک سپرده شد.

شاهرخ بادیپدر همسر رضا داودنژاد در این مراسم گفت: برای من افتخار است که در جمعی مهربان صحبت کنم. تراژدی من در تراژدی یک هنرمند ارزشمند است. رضا نمونه ناب و واقعی دوستی بود. قدرتم کم است و گلویم سفت است. جامعه هنری او را با بازی های هنری و چهره خانواده اش می شناخت و تحسین می کرد.

وی افزود: صداقت، مهربانی، نیکی، برکت و همدلی در وجودش زیاد بود. خانواده و دوستانش برایش ارزشمند بودند. افسانه زندگی او پدرش بود. چه راه خوبی برای داشتن همسر و عشق. در طول ۱۵ سال همبستگی او با ما، حتی یک بار هم نامهربانی و عصبانیت از او ندیدیم. او کمک بزرگی برای همه ما بود. در برابر سختی های زندگی سر تعظیم فرود نیاورد. افسوس که پنجه قدرتمند مرگ به زودی این گل آفرینش را از خانواده، دوستان و جامعه هنری دریغ کرد.

رنج های ما با وجود رضا شیرین بود

مونا داودنژاد وی همچنین در این مراسم گفت: مصائب ما با وجود رضا شیرین بود. چون رضا شیرین بود. او عاشق زندگی، خانواده و سینما بود. تمام خاطراتی که از او داریم شیرین و خنده دار است. ممنون که اومدی اینجا با رضا خداحافظی کنی. رضا جانم راحت بخواب و غصه نخور. بسیاری از دوستان قدیمی شما منتظر شما هستند.

پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران ایران نیز گفت: رضا عاشق زندگی و عاشق بود. او مرد بسیار مهربانی بود. چقدر زود از فعل to be about او استفاده می کنیم؟

رضا یک کپی برابر خودمان بود

نیما حسنی نسباین منتقد سینما همچنین گفت: رضا کپی برابر اصل و کپی دقیق ما بود. ما یک ربع قرن به زندگی خانواده داودنژاد دعوت شدیم. انگار باهاشون دوست شدیم هر وقت یکی از این خانواده می رود، مثل این است که یکی از خانواده های ما می رود. ای کاش همه این اتفاقات یک فیلم بود. ای کاش حالا که کنار پیکر رضا ایستاده ایم باز هم جادوی سینما به دستمان می رسید. اما قدرت مرگ از قدرت انسان بیشتر است. ما واقعاً غمگین هستیم.

پیکر داودنژاد پس از اقامه نماز تا قطعه این هنرمند بهشت ​​زهرا (س) بدرقه شد.

مراسم یادبود رضا داودنژاد دوشنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی، نبش حسن سیف برگزار می شود.

رضا داودنژاد بازیگر فقید سینمای ایران از دوران کودکی با فیلم «بی خانمان» و در سال‌های فعالیت در فیلم‌های مطرحی چون «دردسرهای شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های ساکت»، «هو»، فعالیت خود را در سینما آغاز کرد. “لمینور”. ، «بی رویا» و … پخش شد.

او در سریال های خاطره انگیزی چون «پشت کنکور»، «باغ مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم فرار» جلوی دوربین رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا