ارزهای دیجیتال

تصادفات رانندگی در کدام استان ها بیشترین تعداد مصدوم و فوتی را داشته است؟ + جدول

وزارت بهداشت از رتبه استانها میزان جراحات و مرگ حوادث ترافیکی در سفرهای نوروز خبر داد. بر این اساس ، فارس و سیستان و بولتیستان بیشترین تعداد جراحات یا مرگ را داشتند.

وزارت بهداشت و آموزش پزشکی اخیراً با همکاری برخی از ارگان های مسئول دیگر ، برنامه “نه به تصادف” را برای کاهش تعداد جراحات و مرگ و میر ناشی از تصادفات ترافیکی معرفی کرده است.

این اسکن در یک دوره ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین در سال ۱۴۰۴ این کار اجرا شد ، اما با توجه به تعداد و سخنان برخی از کارمندان دولت به موفقیت خوبی نرسید. در آن زمان ، ۸۲۸ نفر در حوادث ترافیکی کشته شدند و تعداد زخمی ها از ۲۹۰۰۰ نفر فراتر رفت.

استان هایی با بیشترین تعداد جراحات و مرگ و میر در حوادث ترافیکی

وزارت بهداشت استانهای این کشور را بر اساس “تعداد جراحات” و “مرگ و میر ناشی از تصادفات ترافیکی” نقاشی کرد. رنگ ها از سفید تا قرمز تیره تعریف شده بودند ، اما در آن زمان تصادفات و مرگ و میر در همه استان های کشور رخ داده است. در نتیجه ، هیچ استان نمی تواند سفید شود.

همانطور که ایسنا گزارش می دهد ، تعدادی از استان های این کشور بیشترین تعداد تعطیلات مجروح یا متوفی را در تعطیلات نوروز داشتند.

بیشترین نام برخی استان ها را تکرار کنید

گزارش اخبار تجارینام برخی از استانها مدتهاست که در لیست بیشتر جراحات یا مرگ و میر ناشی از تصادفات ترافیکی تکرار شده است. این استانها Fars ، Sistan و Belutschistan ، Tehran ، Khorasan Razavi ، Kerman و Isfahan هستند.

اما دلیل تکرار نام شما چیست؟

از جاده های قوی تا منظره ای شگفت انگیز از زندگی

جاده های خشن و غیر استاندارد و فرهنگ رانندگی از جمله عواملی است که در برخی از حوادث ترافیکی در برخی از استانها تأثیر می گذارد.

کارشناسان و کارمندان دولت نیز نقش اتومبیل هایی با کیفیت پایین را در تعداد زیاد مرگ و میرها ناشی از تصادفات شجاعانه ترافیک مشاهده می کنند. Alireza Raisi ، معاون وزیر بهداشت ، اخیراً سه عامل برای وضعیت خیابان ، کیفیت اتومبیل ها و جریمه ها و همچنین عوامل انسانی ذکر کرده است.

در عین حال ، محققان همچنین به برخی دلایل اجتماعی و اقتصادی که در مورد برخی از این استانها از جمله سیستان و بلوتچستان اعمال می شود ، اشاره می کنند.

Saeed Maidfar ، جامعه شناس چندی پیش اخبار تجاری وی گفت: میزان سعادت و محرومیت بر سن امید به زندگی در استانها تأثیر می گذارد و برخی از عوامل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی این شاخص را در مناطقی با سطح پایین و استانهای سرقت کمتر از میانگین ملی می کند.

به عنوان مثال ، وی توضیح داد: “تحقیقات در مورد میزان قربانیان و خسارت در حوادث ترافیکی نشان می دهد که روشی که افراد در مناطق به مردم نگاه می کنند متفاوت و متفاوت هستند.

این مرکز آمار اخیراً اعلام کرده است که در ۱۴۰۲ ۲۰،۴۵ نفر در حوادث ترافیکی در حوادث ترافیکی کشته شدند. این جان در ۱۶،۷۲۵ تصادف از بین رفت. براساس همین گزارش ، فارس در این دوره بیشترین تعداد مرگ و میر را در حوادث خیابانی داشته است.

tasnim هم فروردین در سال جاری ، پزشکی قانونی به نقل از پزشکی قانونی این کشور مبنی بر اینکه در شش ماه اول سال گذشته ۱۰،۸۰ نفر در اثر کاهش جزئی در حوادث خیابانی کشته شدند و ۱۹۹.۲۶۰ نفر زخمی شدند. فارس بیشترین تعداد کشته ها را در حوادث خیابانی و تهران داشت که بیشترین تعداد کشته ها در حوادث ترافیکی شهری بود.

آیا می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد استانها در مورد دو گزارش در مورد حوادث خیابانی پیدا کنید؟ و چرا میانگین سنی مرگ و میر در سیستان و بلوتشستان به مدت ۱۶ سال کمتر از تعداد ملی است؟ پیشنهاد شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا