ترندهای روز

تصاویری از ازدواج مجلل دوست صمیمی شاهزاده

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

هیو گروسونور، هفتمین دوک وست مینستر و یکی از ثروتمندترین مردان بریتانیا، با اولیویا هنسون در کلیسای جامع چستر، یک کلیسای گوتیک با قرن ها قدمت در انگلستان، ازدواج کرد.

به گزارش نیویورک تایمز، با وجود وزش باد شدید، صدها نفر در اطراف کلیسا جمع شدند تا شاهد مراسم عروسی دوک ۳۳ ساله و دوشس ۳۱ ساله و مهمانانی از جمله ویلیام، شاهزاده ولز و یکی از دوستان نزدیک او باشند. داماد

عروس با یک بنتلی قدیمی دهه ۱۹۳۰ به همراه پدرش، روپرت هنسون، با یک لباس کرپ ساتن ابریشمی وارد شد.

تصاویری از عروسی مجلل بهترین دوست شاهزاده

در حرکتی خاص که نشان دهنده نوع ارتباط او با همسر و خانواده اش بود، عروس ظاهر خود را با پیراهن سفارشی اما ویکتوریا پین و توری و پاشنه مخمل آبی رنگ سیلویا لاگو به همراه یک تاج برای عروس های گروسونور تکمیل کرد. . تاج فابرژ از دو ردیف برگ توت تشکیل شده است که ساقه ها و برگ های آن با طلای قرمز حک شده است. در اساطیر یونان، برگ های گیاه مقدس آفرودیت الهه زیبایی است. این تاج از زمانی که در سال ۱۹۰۶ ساخته شد در خانواده گروسونور بوده است.

پس از مراسم عروسی، حدود ۴۰۰ مهمان به سالن Eton، که از سال ۱۴۰۰ خانه خانواده دوک بوده است، رفتند تا این اتحادیه را جشن بگیرند.

تصاویری از عروسی مجلل بهترین دوست شاهزاده

دوک، تنها پسر جرالد کاوندیش گروسونور، این خانه و عنوان را در سال ۲۰۱۶ در سن ۲۵ سالگی به ارث برد که پدرش، ششمین دوک وست مینستر، بر اثر حمله قلبی درگذشت. اگرچه دوک دو خواهر بزرگتر دارد، اما طبق قاعده نخست‌زادگی، وارث مرد بدون توجه به سن، بر زن ارجحیت دارد.

بر اساس فهرست ثروتمند ساندی تایمز که در سال جاری منتشر شد، ثروت دوک در زمان مرگ پدرش ۱۲ میلیارد دلار برآورد شد و از آن زمان به حدود ۱۳ میلیارد دلار افزایش یافته است. ثروت او چندین برابر خانواده سلطنتی بریتانیا است. آخرین برآورد از ثروت شخصی ملکه الیزابت دوم در سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار بود.

تصاویری از عروسی مجلل بهترین دوست شاهزاده

خانواده دوک اطلاعات کمی در مورد عروس منتشر کرده اند. اولیویا به کالج مارلبرو رفت، همان مدرسه ای که کاترین و پیپا میدلتون در آن تحصیل کردند. به گفته نیویورک تایمز، او کارمند حسابداری یک شرکت تجاری بود.

رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که شاهزاده هری که دوست صمیمی دوک نیز هست، دعوت او به مراسم عروسی را به دلیل نگرانی از این که حضور و اختلاف او با دیگر اعضای خانواده سلطنتی توجه عروس و داماد را از بین ببرد، رد کرد.

دوک پدرخوانده جورج پسر شاهزاده ویلیام و آرچی پسر شاهزاده هری است. مادر دوک، ناتالیا گروسونور، از نوادگان تزار نیکلاس اول روسیه و الکساندر پوشکین، یکی از مادرخوانده های شاهزاده ویلیام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا