ترندهای روز

تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مجیک وی ۳ محصول کمپانی آنر گوشی خاص و متفاوتی است و بهترین ویژگی آن نازک بودن آن است که آن را به باریک ترین گوشی تاشو دنیا تبدیل می کند. اندازه این گوشی در حالت تا شدن تنها ۹.۲ میلی متر است و به این ترتیب اکنون عنوان باکیفیت ترین گوشی تاشو جهان را به خود اختصاص داده است.

البته این اولین گوشی تاشو ساخت آنر نیست و قبلا گوشی مجیک وی ۲ را با عرض تنها ۹.۹ میلی متر روانه بازار کرده بودند. این گوشی بسیار باریکتر و کوچکتر از اکثر گوشی های تاشو عرضه شده در سال ۲۰۲۴ بود، از جمله گلکسی Z Fold 6 و OnePlus Open.

اما امسال کمپانی آنر پا را فراتر گذاشت و Magic V3 را در دنیا ارائه کرد که باریکتر از مدل قبلی خود است. این گوشی چند ماهی است که در بازار چین به فروش می رسد و در IFA 2024 این شرکت اعلام کرد که این گوشی متفاوت را در بازارهای بیشتری عرضه خواهد کرد.

ویژگی های فنی Magic V3

اگرچه Magic V3 فوق العاده باریک است، اما از نظر صفحه نمایش گوشی بزرگی است. صفحه نمایش خارجی ۶.۴۳ اینچ (۱۶.۳۳ سانتی متر) است. این صفحه نمایش یک پنل OLED LTPO با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ و حداکثر ۱۲۰ هرتز است و با باز کردن گوشی، یک پنل OLED 7.92 اینچی (۲۰.۱۱ سانتی متری) با وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ با همان نرخ تازه سازی .

تصاویری از باریک ترین گوشی تاشو جهان

یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی Magic V3، لولای جدید Super Steel آن است. استفاده از این لولا باعث می شود تا باریکتر شود و در عین حال تجربه خوبی را برای کاربران خود فراهم کند.

نمایشگر داخلی گوشی ساختار جدیدی از پوشش های سیال غیر نیوتنی و پوشش های ضد سایش در مقیاس نانو است که طول عمر بیشتری را برای آن تضمین می کند.

تصاویری از باریک ترین گوشی تاشو جهان

این گوشی با استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارای ۱۲ گیگابایت رم است و به گوشی مجیک وی ۳ این امکان را می دهد تا از برخی ویژگی های هوش مصنوعی انحصاری خود مانند پاک کن هوش مصنوعی و ترجمه زنده Notes بهره مند شود. این اپلیکیشن ها مشابه آنچه کاربران گلکسی در Z Fold 6 تجربه می کنند هستند، در عین حال Google Cloud در این محصول با شرکت Honor همکاری کرده تا یک محصول حرفه ای را به بازار عرضه کند.

تصاویری از باریک ترین گوشی تاشو جهان

سیستم عامل Magic V3 اندروید ۱۴ است که روی MagicOS 8.0.1 اجرا می شود و برای استفاده طولانی مدت، یک باتری ۵۱۵۰ میلی آمپر ساعتی با چیپست تخصصی E1 در آن تعبیه شده است که به مصرف انرژی کمک می کند.

در پشت این گوشی، یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز زاویه باز ۴۰ مگاپیکسلی نصب شده است که همگی به خوبی در یک برآمدگی دوربین معمولی به سبک Honor قرار گرفته اند. پشت گوشی قرار می گیرند

تصاویری از باریک ترین گوشی تاشو جهان

این گوشی در هفته‌های آینده در سراسر جهان در رنگ‌های مشکی، سبز و قهوه‌ای مایل به قرمز عرضه خواهد شد و قیمت آن در بریتانیا حدود ۲۰۰۰ یورو خواهد بود، اگرچه احتمالاً هرگز در ایالات متحده به فروش نخواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا