محیط زیست

تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل از قزوین، امشب سه شنبه بیست ثانیه خرداد- در مراسمی با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر سکوت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عباس بیگدلی نماینده مردم تاکستان در مجلس، سید جمال الدین حسینی فرماندار تاکستان و رضا صفری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فاز اول تصفیه خانه مرکزی فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان به بهره برداری رسید.

رضا صفری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان وی در حاشیه افتتاح این پالایشگاه گفت: مدول ابتدا این پالایشگاه با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریال و حدود ۲ سال به طول انجامید و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی ظرفیت ورودی فاضلاب به این تصفیه خانه را هزار متر مکعب در روز عنوان کرد و گفت: سیستم تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه از دو نوع هوازی و بی هوازی است و این تصفیه خانه در دو مرحله تهیه مصالح و ساخت است. . مدول ساخته شده است

مدیرعامل شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به اینکه این تصفیه خانه قابلیت توسعه در ماژول های دیگر را دارد، تصریح کرد: اما به دلیل حجم فاضلاب ورودی به این تصفیه خانه در حال حاضر از آن استفاده نمی شود. مدول و فاز اول این تصفیه خانه برای تصفیه فاضلاب صنعتی شهرک خرمدشت کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا