اخبار اقتصاد ایران

تصمیم جدید دولت درباره واریزی 10 میلیونی برای جاماندگان سهام عدالت

سامانه سهام عدالت samanese.ir; کلیه افرادی که دارای این سهام هستند می توانند با ورود به سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir از آخرین وضعیت سهام، میزان سهام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود مطلع شوند. لذا در اندیشه معاصر بر خود لازم می دانیم تمامی افرادی که دارای سهام عدالت هستند با نحوه ورود به سایت سهام عدالت به نشانی samanese.ir و خدمات ارائه شده در این سامانه آشنا شوند. به همین منظور در خصوص نحوه ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی، نحوه استعلام سهام عدالت در سامانه samanese.ir توضیحات کاملی داده شده است.

سامانه سهام samanese.ir

سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir سامانه ای برای ارائه خدمات مختلف در حقوق صاحبان سهام است. تمامی افرادی که برای ثبت سهام عدالت اقدام کرده و صاحب این سهام می شوند، می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، شماره شناسنامه و … وارد سامانه سهام اصلی و از امکانات این سامانه استفاده کنند.

در سامانه سهام samanese.ir تسهیلات مختلفی وجود دارد که فقط به سهامداران ارائه می شود. از جمله امکانات قابل ارائه در این سایت می توان به استعلام مبلغ اولیه سهام، میزان سود پرداختی در بازه های زمانی مختلف، آزادسازی سهام عدالت و … اشاره کرد.

راهنمای ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی

اگر سهام عدالت دارید و قصد ورود به این سامانه را دارید، کافیست وارد سایت سهام عدالت به نشانی samanese.ir شوید و با انتخاب گزینه «ورود به سامانه» از صفحه اصلی، آیین نامه سامانه را مطالعه کرده و اطلاعات را تأیید کنید، ملی را وارد کنید. کد سهامدار راهنمای تصویری ورود به سامانه سهام عدالت با کد ملی در زیر ارائه شده است.

نحوه ورود به سیستم سهام عدالت به طور خلاصه

وارد سایت سهام عدالت به آدرس samanese.ir شوید

گزینه ورود را انتخاب کنید

مقررات ارائه شده را مطالعه کنید

کد ملی سهامدار را وارد کرده و وارد صفحه شخصی شوید

ابتدا وارد سایت Equity Equity شده و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید تا وارد سیستم اصلی Equity Equity شوید.

در ادامه آیین نامه سامانه مذکور را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه «مطالب فوق را مطالعه و قبول کردم» کلیک کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید کد ملی سهامدار را با صفرهای اول عدد به صورت کامل و بدون خط تیره (۱۰ رقمی) وارد کنید.

در صورت وجود سهام عدالت با درج کد ملی وارد درگاه شخصی خود می شوید و می توانید از امکانات ارائه شده در سامانه استفاده کنید.

استعلام سهام samanese.ir

سهام عدالت فقط به افراد خاصی داده می شود. اگر افرادی می خواهند از وجود سهام خود بدانند ابتدا باید وارد سایت سهام عدالت به آدرس اینترنتی samanese.ir شوند. بعد از ورود به این سایت از شما خواسته می شود که یک سری اطلاعات را وارد کنید، اولین اطلاعات مورد نیاز وارد کردن کد ملی است. با وارد کردن کد ملی می توانید از وضعیت سهام عدالت خود مطلع شده و نسبت به استعلام آن اقدام کنید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه استعلام سهام عدالت از سامانه مربوطه ارائه شده است.

ابتدا وارد سایت بازار سهام به نشانی samanese.ir شوید و با کلیک بر روی گزینه “ورود به سامانه” وارد سامانه اصلی بازار سهام شوید.

در ادامه آیین نامه سامانه مذکور را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه «مطالب فوق را مطالعه و قبول کردم» کلیک کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید کد ملی سهامدار را با صفرهای اول عدد به صورت کامل و بدون خط تیره (۱۰ رقمی) وارد کنید.

اگر کد ملی شما در سامانه سهام عدالت وجود دارد می توانید وارد سایت سهام عدالت شوید.

در غیر این صورت با پیغام عدم وجود کد ملی در سامانه مواجه می شوید که به این معنی است که هیچ سهام عدالتی با کد ملی شما در لیست سهامداران ثبت نشده است.

سامانه ستاره تأیید سهام سامانه ای است که در آن امکان تأیید سهام برای دریافت وام و تسهیلات بانکی فراهم می شود.

ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت samanese.ir

همانطور که در صفحه شخصی خود در سامانه سهام عدالت مشاهده کردید، اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه جهت اطلاع رسانی و شماره شبا جهت واریز سود سهام درج شده است. اما اگر شماره موبایل خود را تغییر داده اید و یا به هر دلیلی می خواهید در حساب دیگری سود سهام دریافت کنید، می توانید از روش زیر اقدام کنید.

تغییر شماره تلفن همراه در سامانه سهام عدالت

۱- اگر می خواهید شماره موبایل خود را در سیستم تغییر دهید، پس از طی مراحل ورود به صفحه شخصی که در بالا به آن اشاره کردیم، باید گزینه ثبت شماره همراه را در داشبورد اطلاعات انتخاب کنید.

۲- در این مرحله ابتدا باید شماره همراه قبلی خود را در فیلد اول وارد کنید و در قسمت دوم و سوم شماره موبایل جدید مورد نظر خود را وارد کنید سپس گزینه ثبت نام و تغییر را فعال کنید.

تغییر شماره شبا در سامانه سهام عدالت

۱- ابتدا لازم است در داشبورد اطلاعات گزینه ثبت شماره شبا بانکی را انتخاب کنید.

۲- در این مرحله وضعیت شماره شبا بانک فعلی شما در سامانه شامل تاریخ ثبت نام، شماره سهامدار ملی، شماره شبا، نام بانک، شماره همراه و وضعیت شماره شبا برای شما نمایش داده می شود. برای تغییر این شماره باید از پایین صفحه گزینه ثبت شماره شبا بانکی جدید را انتخاب کنید. ۳- حالا در ۴ پاراگراف اطلاعاتی به شما نمایش داده می شود، پس از مطالعه مطالب باید گزینه بالا را مطالعه کنید و می خواهید شماره شبا را حذف کنید. از این سامانه من تازه وارد هستم را انتخاب کنید و شماره شبا را ثبت کنید. ۴- پس از فعال سازی گزینه مطالب فوق … در پایین صفحه فیلد خالی برای درج شماره شبای فعلی شما که در سامانه ثبت شده است نمایش داده می شود که پس از تکمیل باید گزینه حذف را فعال کنید. و شماره شبا را جایگزین کنید. خرید و فروش سهام ابتدا باید کد بورسی دریافت کند. برای دریافت کد بورسی باید در کارگزاری و همچنین سامانه سجام ثبت نام کنند و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان احراز هویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا