ورزشی

تصمیم خطرناک فیفا برای فوتبال ایران و فرانسه؟

تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه روز یکشنبه در آخرین روز مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم رفتند. با این حال هر دو تیم اصراری بر پیروزی در این بازی و پیشروی در گروه F نداشتند تا در حاشیه سخت مرحله حذفی قرار نگیرند.

عجیب ترین صحنه این دیدار گل اول ایران روی شوت نه چندان دقیق سالار آقاپور بود. ستاره کشورمان دروازه فرانسه را نشانه رفت اما تیبو گاروس، مدافع خروس ها از مهار توپ فرار کرد و گل اول ایران را به ثمر رساند. شاگردان شمسایی در این دیدار با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند و در رده دشوار جدول حذفی قرار گرفتند.

پس از پایان این دیدار هواداران فوتسال جهان واکنش های زیادی از خود نشان دادند، سرمربیان لیبی و تایلند از ایران و فرانسه انتقاد کردند و حتی تیم ایران را متهم کردند. فدراسیون های لیبی و پاراگوئه نیز از تیم های ملی ایران و فرانسه شکایت کردند.

«دیلی میل» پس از انتشار گزارشی از حاشیه بازی ایران و فرانسه، نقل قولی از سخنگوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) منتشر کرد. سخنگوی فیفا با اشاره به شکایت تیم های لیبی و پاراگوئه از ایران و فرانسه گفت: از شکایت تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال از بازی ایران و فرانسه مطلع هستیم. تا زمانی که این روند ادامه دارد، هیچ نظر دیگری داده نخواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا