ورزشی

تصمیم پرسپولیس درباره گزینه اول جانشینی بیرانوند

در ابتدا به دلیل رفتارهای علیرضا بیرانوند پس از فسخ دوم در دو پنجره تابستانی گذشته، کاملاً علیه تیم ملی شماره یک خود موضع گرفته بودند و تمام درهای بازگشت او را به روی او بسته بودند تا به نوعی به دنبال تنبیه او باشند. ، اما اکنون با موانعی. که درگیر آن بوده اند، حتی منتظر بازگشت دوباره او بودند.

با این حال بیرانوند که قرارداد داخلی خود را با تراکتورسازی امضا کرده است، بار دیگر به دعوت این باشگاه پاسخ منفی داد و آن را به رفتاری که علیه او شکل گرفت، ربط داد. اما قرمزها که فکر می کردند یافتن جانشین برای شماره یک تیم ملی برایشان کار آسان و در دسترسی است، حالا این موضوع را چالش بزرگی پیش روی خود می بینند.

در میان گزینه های جانشینی علیرضا بیرانوند، نام دروازه بان سابق تراکتورسازی و فعلی گل گهر سیرجان نیز به چشم می خورد. محمدرضا اخباری

اخباری به عنوان جدی ترین گزینه پرسپولیس حتی مذاکرات اولیه دو باشگاه و تعیین میزان رضایتنامه را پشت سر گذاشته است.

با این حال حالا پرسپولیسی ها کمی از این موضوع عقب نشینی کرده اند. گفته می شود برخی اخبار مبنی بر مصدومیت زانو این دروازه بان در سال های اخیر که باعث شده چند بازی مهم تیمش را از دست بدهد و از طرفی با عملکرد درخشانی که انتظار می رفت فاصله داشته باشد باعث این کناره گیری و مدیران این باشگاه شد. نمی خواهم بیرانوند الان برود. از دست داده اند، با یک چالش بزرگ روبرو هستند.

در این زمینه گفته می شود در صورت نزدیک شدن مذاکرات به مراحل پایانی، بازیکنان پرسپولیس درخواست تست پزشکی خواهند کرد و در صورت تایید، گام نهایی را برای امضای قرارداد بردارند.

البته پرسپولیس نیم نگاهی هم به ۳-۲ دروازه بان دیگر از جمله حسین پورحمیدی از تراکتور، علیرضا بیرانوند و حامد لک خواهد داشت و در نهایت باید دید سرنوشت یکی از حساس ترین پست های این تیم چه خواهد شد. تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا