اخبار اقتصاد ایران

تصویب طرح جامع شهر آستارا در کارگروه زیربنایی و بررسی ۲۶۰ پرونده در جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان

فلاحتگر با بیان اینکه در این جلسه طرح هادی شهرستان آستارا به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: طرح هادی شهرستان واجارگاه و همچنین شفاف سازی حریم روستای بلاغضف رود با حریم و حریم شهرستان کلاچای نیز در سال جاری بررسی شد. جلسه مذکور

افق میهن دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی استانداری به ریاست فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور فلاحتگر مدیر کل استانداری گیلان برگزار شد. راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی گیلان.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اذعان داشت: در این جلسه موضوع ۱۸ مورد سرمایه گذاری خارج از محدوده شهر و روستا مورد بررسی قرار گرفت و منجر به تصویب طرح های مذکور شد.

وی با بیان اینکه شهر جامع آستارا در این جلسه به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: شهر جامع واجارگاه و همچنین راستی آزمایی حریم جاده بالاگزاف با حریم و محدوده شهر کلاچای نیز در این جلسه بررسی شد. ملاقات.

بررسی ۲۶۰ پرونده در دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان در سال جاری

دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استانداری به ریاست فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضا برگزار شد. در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی گیلان.
لازم به ذکر است این جلسه در دستور کار بررسی پرونده های درخواستی شهروندان در شهرهای رشت، احمد سرگوراب، صومعه سرا، کلاچای، فومن، رودسر، سیاهکل، آستارا، اسلام، رستم آباد، لشت نشاء، بندر انزلی و غازیان است. ، تالش، ماسال، بندر کیاشر، کوچکصفهان، رحیم آباد، گوراب زرمیخ، آستانه اشرفیه، شفت و لاهیجان شروع به کار کردند و در نهایت در ۲۶۰ مورد به تصمیمات کمیسیون منتهی شدند.
همچنین بازنگری خط مرزی طرح های تفصیلی شهرهای لاهیجان و رستم آباد نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا