اخبار اقتصاد ایران

تصویب طرح جامع شهر رودسر در هفتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان

بررسی ۱۹۲ پرونده در یازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان در سال جاری

هفتمین جلسه کارگروه تخصصی زیربنایی، روستایی، عشایری، شهرسازی، عمران اراضی و محیط زیست استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور سایر دستگاه های عضو تشکیل شد. کارگروه مذکور در این جلسه طرح جامع شهرستان رودسر بررسی و تصویب شد. به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شد.

ایران تحلیل یازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استانداری به ریاست موسی فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد. شهرسازی گیلان و سایر اعضا در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی گیلان. .

لازم به ذکر است این جلسه در دستور کار بررسی پرونده های درخواستی شهروندان در شهرستان های صومعه سرا، کلاچای، فومن، تالش، رودسر، بندر انزلی و غازیان، سیاهکل، لشت نشا، گوراب زرمیخ، شفت، رحیم آباد، آستانه است. اشرفيه، لنگرود، رضوانشهر، ماسال، تولم شهر، كوچسفهان، پره سر، احمد سرگوراب و لاهيجان شروع به كار كردند و در نهايت در ۱۹۲ پرونده منجر به صدور راي كميسيون شد.

همچنین هفتمین جلسه کارگروه تخصصی زیربنایی، روستایی، عشایری، شهرسازی، عمران اراضی و محیط زیست استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور سایر دستگاه ها برگزار شد. اعضای کارگروه مذکور این مصوبه به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شد.

طرح های عمران و شهرسازی به ویژه طرح های جامع به عنوان سند ۱۰ ساله توسعه شهر توسط اداره کل راه و شهرسازی تهیه و با بررسی و اخذ نظر کلیه ادارات اعم از شهرداری و شهرسازی اسلامی تهیه می شود. شورا به عنوان مجری طرح و این طرح مبتنی بر رویکرد توسعه پایدار است. شهر و ایجاد درآمدهای پایدار و رفع مشکلات شهروندان انجام و به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا