ترندهای روز

تصویر تکنسین اورژانس بخت‌برگشته بعد از کتک خوردن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ضرب و شتم کارشناسان فوریت های پزشکی این مرکز در حین انجام ماموریت خبر داد.

تقی دولت آبادی امروز (۳۱ مرداد ماه) اظهار کرد: حوالی ساعت ۲:۲۹ بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی لودر و گیر افتادن راننده لودر زیر خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباط اورژانس ۱۱۵ استان خراسان شمالی اعلام شد. کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده رضا آباد به محل حادثه اعزام و دقایقی بعد در محل حاضر شدند.

تصویر تکنسین اورژانس که پس از ضرب و شتم برگشت

وی بیان کرد: همکاران در لحظه رسیدن به محل حادثه متوجه شدند راننده لودر فاقد علائم حیاتی است اما برای بررسی های بیشتر و ادامه اقدامات لازم در محل حاضر شدند تا آتش نشانان و قرمز کرسنت می توانست عملیات رهاسازی را انجام دهد.

دولت آبادی اظهار داشت: پس از مدتی با تلاش نیروهای آتش نشانی و همکاران هلال احمر امدادرسانی انجام شد و در ارزیابی کارشناسان فوریت های پزشکی، راننده لودر بر اثر له شدن و آسیب به اندام های حیاتی جان خود را از دست داد. همراهان و آشنایان متوفی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و از ناحیه سر و صورت مجروح شدند و سپس ضاربان محل را ترک کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی ضمن هشدار به افرادی که به دلیل رفتارهای خلاف عرف و عرف و قانون موجب درگیری فیزیکی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس و جراحت آنها می شوند، افزود: این سازمان پیگیر حقوق خود خواهد بود. همکاران از طریق مجاری قانونی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا