ترندهای روز

تصویر زنی که پهن‌ترین زبان جهان را دارد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زنی که رکورد گینس گشادترین زبان دنیا را دارد می تواند همزمان چهار آبنبات چوبی را با زبانش لیس بزند! بریتانیا لاکایو، اهل هیوستون، تگزاس، زبانی دارد که تقریباً ۱۰ سانتی متر عرض دارد. زبان او آنقدر بزرگ است که به اندازه عرض یک کارت اعتباری است.

این وکیل که دفتر حقوقی خود را اداره می کند، می تواند چهار آبنبات چوبی را همزمان لیس بزند و حتی یک تخته شکلات بزرگ را با زبانش نگه دارد. بریتانیا تصمیم گرفت اندازه زبان خود را با رکورددار قبلی که پهنای زبانش ۷.۳ سانتی متر بود مقایسه کند. او متوجه شد که پهنای زبانش ۷.۹ سانتی متر است، حتی بزرگتر از رکورددار قبلی گینس.

تصویر زنی که گسترده ترین زبان دنیا را دارد

بریتانیا که از کشف او شگفت زده شده بود، بلافاصله با مقامات گینس تماس گرفت و توانست عنوان گسترده ترین زبان جهان را به خود اختصاص دهد. وقتی زبانم را به دیگران نشان می دهم بیشتر آنها تعجب می کنند و می خندند. معمولاً سؤالات جالبی از من می پرسند، اما من مثل بقیه می خورم و می نوشم و هیچ وقت با زبانم مشکلی نداشته ام.

در کلیپی که در شبکه های اجتماعی گینس منتشر شده است، مرد بریتانیایی زبان خود را بیرون می آورد و سپس یک شکلات بزرگ را با زبانش نگه می دارد و کنار زبانش خطی می کشد.

در توضیحات این ویدیو آمده است: پهن ترین زبان (زنان) با عرض ۷.۹ سانتی متر متعلق به بریتانی لاکایو است. این ویدیو بیش از ۲۲۱۰۰۰ بازدید و ۹۰۰۰ لایک داشته و بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا