فناوری

تصویر کل خانواده آیفون ۱۶ لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی‌های اپل

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بر اساس تصویر لو رفته از سری آیفون ۱۶، باید منتظر تغییر بزرگی در پنل پشتی گوشی های اپل باشیم.

تصویر لو رفته از طراحی نسل بعدی گوشی های آیفون از بازطراحی گسترده سری آیفون ۱۶ خبر می دهد. ظاهرا اپل در نظر دارد آرایش مثلثی دوربین ها را به آرایش عمودی تغییر دهد که ممکن است پس از سال ها طراحی آیفون با تحول عظیمی روبرو شود.

افشاگری که این تصویر را فاش کرده است ادعا می کند که سری آیفون ۱۶ در پنج مدل آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس، آیفون ۱۶ اس ای و آیفون ۱۶ اس ای پلاس معرفی می شود. ورود آیفون SE به خانواده آیفون ۱۶ یک تغییر استراتژیک برای اپل است. اما بعید به نظر می رسد که حداقل در سری آیفون ۱۶ شاهد چنین چیزی باشیم.

طراحی لو رفته از طراحی سری آیفون ۱۶ اپل

آیفون SE 4 (iPhone 16 SE) احتمالاً مجهز به دوربین و نمایشگر با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز خواهد بود. قیمت آیفون SE نسل ۴ ممکن است کمی گرانتر از نسل قبلی باشد.

گفته می شود مدل استاندارد آیفون ۱۶ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین دوگانه و عمر باتری بهبود یافته تجربه کاربری را بهبود می بخشد و رقیب اصلی مدل گلکسی اس ۲۴ سامسونگ خواهد بود.

احتمالاً آیفون ۱۶ پرو و ​​پرو مکس به عنوان بهترین آیفون‌ها از ویژگی‌های ویژه‌ای بهره می‌برند و معیارهای جدیدی را در عملکرد و نوآوری محصولات اپل تعیین می‌کنند. بهره مندی از هوش مصنوعی و شارژ چشمگیر نمونه ای از آنها خواهد بود. شاید این تغییرات روی قیمت گوشی های اپل در نسل جدید تاثیر بگذارد.

اپل چندین سال است که طراحی آیفون را بدون تغییر نگه داشته و این موضوع مورد انتقاد برخی از طرفداران قرار گرفته است. با افزایش فروش جهانی، اپل ممکن است سال ۲۰۲۴ را زمان مناسبی برای رونمایی از یک طراحی جدید در نظر بگیرد.

فردی که تصویر منتسب به سری آیفون ۱۶ را فاش کرده است، سابقه درخشانی در افشای اطلاعات ندارد. بنابراین در حال حاضر نمی توان با قطعیت در مورد تغییر طراحی سری آیفون ۱۶ صحبت کرد.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا