ارزهای دیجیتال

تعداد بازیکنان همستر کامبت در تلگرام از جمعیت روسیه پیشی گرفت!

به گزارش ایران تحلیل:






همستر کمبت، بازی رمزنگاری محبوب تلگرام، اعلام کرد که تعداد کاربران آن از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده است که از جمعیت روسیه بیشتر است.



این افزایش جهش ۵۰ درصدی در مقایسه با یک هفته پیش که بازی این دستاورد را جشن گرفت ۱۰۰ میلیون کاربر برای درک بهتر این موضوع، تقریبا هر پنجمین کاربر تلگرام در این بازی ثبت نام کرده است. Hamster Combat به بازیکنانی که سعی می کنند یک صرافی مجازی ارز دیجیتال برای همستر خود ایجاد کنند، با ارز دیجیتال پاداش می دهد.

این پاداش ها در بازی همستر کمبت به صورت توزیع توکن رایگان در جولای انجام خواهد شد. بازیکنانی که در طول بازی امتیاز جمع آوری می کنند واجد شرایط هستند توزیع رایگان شما خواهید بود. این بازی به عنوان اپلیکیشن مینی در تلگرام کار می کند و نیازی به دانلود اضافی ندارد.

مبارزه همستر؛ محبوب ترین کانال تلگرام

کانال اطلاع رسانی بازی همستر کامبت در تلگرام با بیش از ۳۵ میلیون فالوور به محبوب ترین کانال در این پلتفرم تبدیل شده است. بازی Hamster Combat نه تنها در تلگرام بلکه در سایر پلتفرم ها نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کانال یوتیوب این بازی در حال حاضر بیش از ۲۳ میلیون مشترک دارد و حساب کاربری با بیش از ۷.۷ میلیون دنبال کننده در توییتر، عملکرد قابل توجهی داشته است. هر دو اکانت در هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد فالوورهای خود بودند.

موفقیت Hamster Combat تا حد زیادی به دلیل الهام بخش اصلی آن است: یعنی بازی Notcoinیکی دیگر از بازی های مبتنی بر تلگرام و پشتیبانی از ارز دیجیتال با آن همراه است. NatCoin توانست با توزیع توکن های رایگان بین بازیکنان طرفداران وفاداری به دست آورد که هیجان زیادی ایجاد کرد. این توزیع رایگان در ۱۶ اردیبهشت این کار انجام شد و از آن به بعد توکن NOT در هفته گذشته رشد قابل توجهی داشته است به ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار رسید. به خاطر اینکه داده های CoinGecoNOT در حال حاضر یکی از ۶۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. به موفقیت Notcoin اضافه شده است Toncoin، محبوب ترین توکن بلاک چین بومی تلگرام، یعنی. اچ شبکه باز (TON)از محبوبیت بازی Hamster Combat نیز بهره برده است.

در حالی که موفقیت Hamster Combat تا حد زیادی به Notcoin مرتبط است، محبوبیت آن تأثیر مثبتی بر سایر بخش‌های اکوسیستم TON نیز داشته است. قیمت توکن توکن، در روز جمعه به ۸.۱۳ دلار رسید این این نشان دهنده افزایش ۲۶ درصدی نسبت به دو هفته گذشته است. موفقیت های چشمگیر Notcoin و Hamster Combat توجه سایر بازی های جاه طلبانه را به خود جلب کرده است. دو بازی جدید مبتنی بر تلگرام Tapswap و Yescoinبه تازگی از طرح هایی برای راه اندازی در TON با برنامه های مشابه برای توزیع رایگان توکن پرده برداری کرده اند.

بلاک چین TON از نظر تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفته است!

این توسعه با افزایش اخیر سازگار است محبوبیت اپلیکیشن های مینی تلگرام اتفاق می افتد که روزانه میلیون ها کاربر جدید اضافه می شود. اوایل این ماه، بازی Hamster Combat اعلام کرد که میلیون ها مشترک را جذب کرده و از نظر تعداد کاربر، پربازدیدترین کانال تلگرامی شده است. همچنین اخیرا Pixelverse، a اکوسیستم بازی مبتنی بر وب ۳ که در پلتفرم تلگرام فعالیت می کند، موفق به جذب سرمایه شد ۵.۵ میلیون دلار جمع آوری کرد تبدیل شد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا