بانک و بیمه

تعداد جلسات هفتگی حراج سکه افزایش می یابد

به گزارش افق میهن، بر اساس اطلاعیه جدید، مرکز مبادلات ایران با توجه به گستردگی حراج سکه در تالار معاملات طلا، تصمیم به افزایش تعداد جلسات حراج برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان گرفته است. علاوه بر این، خرید انواع سکه را برای عموم مردم آسان‌تر می‌کند و خرید مطمئن‌تری را برای همه شهروندان در سراسر کشور فراهم می‌کند.

حراج سکه طلا در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه برگزار می شود. قرار است فردا بیستمین حراج سکه در این مرکز برگزار شود.

لازم به ذکر است، مرکز مبادلات ایران با انجام حراج سکه طلا به صورت آنلاین و از طریق سامانه، درصدد است تا امکان دسترسی کلیه افراد حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال در کلیه نقاط شهری و روستایی را برای شرکت در مزایده فراهم کند. کشور

این مرکز همچنین توانست از طریق شبکه گسترده شعب بانک ملی در سراسر کشور، دریافت سکه را برای مردم آسان کند. تاکنون در مجموع ۳۳۵ هزار و ۱۴۵ سکه طلا به متقاضیان اختصاص یافته است که از این تعداد ۱۸۱ هزار قطعه ۵۷ ربع سکه، ۵۸ هزار قطعه نیم سکه ۹۳ و ۹۵ هزار قطعه ۹۹۵ سکه تمام است.

اطلاعات بیشتر از جزئیات برنامه های حراج سکه طلای جدید مرکز مبادلات ایران به زودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا