اقتصاد جهان

تعداد میلیونرهای رمزارز دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از راشاتودی، بر اساس گزارش جدید شرکت بین المللی مهاجرت و سرمایه گذاری «هنلی و شرکا»، تعداد افرادی که دارایی ارز دیجیتالی یک میلیون دلاری یا بیشتر دارند به سال ۲۰۲۳ خواهد رسید. ۹۵ درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

این گزارش با عنوان «ثروت ارز دیجیتال ۲۰۲۴» همچنین نشان داد که ارزش کل بازار دارایی‌های ارز دیجیتال در مقایسه با ۱.۲ تریلیون دلار در سال گذشته ۸۹ درصد افزایش یافته و به ۲.۳ تریلیون دلار رسیده است.

به گفته دومینیک ولک از Henley & Partners که مقر آن در لندن است، “آینده ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ شبیه سال های گذشته نخواهد بود.”

وی تاکید کرد که تایید تراکنش‌های نقدی بیت‌کوین و اتریوم (صندوق‌های قابل معامله در بورس) که مدت‌هاست توسط سرمایه‌گذاران دنبال می‌شد، سیل سرمایه‌های نهادی را به سمت این ارزها هدایت کرده است.

بر اساس این گزارش، تا ۳۰ ژوئن سال جاری، ۱۷۲ هزار و ۳۰۰ نفر دارایی ارز دیجیتال به ارزش حداقل یک میلیون دلار بوده اند. تعداد میلیونرهای بیت کوین تنها با ۱۱۱ درصد افزایش به ۸۵۴۰۰ نفر رسید.

۳۲۵ نفر دارایی های ارزهای دیجیتال به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار یا بیشتر دارند که ۷۹ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۲۳ نشان می دهد.

حتی تعداد افرادی که بیش از ۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال دارند با ۲۷ درصد افزایش به ۲۸ نفر در سراسر جهان رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا