بانک و بیمه

تعداد نهنگ های بیت کوین در صرافی ها به بالاترین حد خود رسیده است

هادی بهرامی; بازار: آخرین باری که نهنگ های بیت کوین این همه سکه از صرافی ها جابه جا کردند زمانی بود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۲۰ دلار بود. با وجود شتاب ضعیف اخیر در جفت ارز بیت کوین-دلار، نهنگ های بیت کوین به جمع آوری سکه ها و حذف آنها از مبادلات ادامه می دهند. شایان ذکر است که نهنگ های بیت کوین با حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین بیشترین مقدار بیت کوین را از سال ۲۰۱۵ از مبادلات خارج کرده اند که بیشترین افزایش را در ۹ سال گذشته رقم زده است.

به گفته کی یونگ جو، مدیر عامل CryptoQuant که ماه گذشته اشاره کرد، علاوه بر این، آدرس‌های بیت‌کوین با حداقل ۱۰۰۰ بیت کوین به طور میانگین بیش از ۱۰۰۰۰۰ بیت کوین در هفته اضافه می‌کنند. کیف پول‌های Whale با بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین امسال ۱۴۵۰۰۰۰ بیت کوین اضافه کردند که مجموع آن را به ۱.۸ میلیون بیت کوین رساند. حدود ۷۰۰۰۰ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ انباشته شده است. اما الان ۱۰۰۰۰۰ بیت کوین. تکرار می کنم: ۱۰۰۰۰۰ بیت کوین در یک هفته!

چنین تحلیلی ابزاری قدرتمند و کارآمد برای ایجاد سود بیشتر در آینده نزدیک و دور تلقی می شود که از طریق آن می توان معیارهایی مانند جریان و خروج پول، ذخایر در بورس یا کیف پول، شاخص های محاسبه قیمت، عوامل استخراج و استخراج کنندگان را اندازه گیری کرد. انواع همبستگی ها و سایر معاملات را بررسی کرد. برای درک بهتر توصیه می شود با یک مثال شروع کنید. به عنوان مثال، ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را در نظر بگیرید. با استفاده از شاخص موقعیت ماینرز (mpi)، می‌توانیم موقعیت گره‌های کامل را در استخراج و ذخیره‌سازی بیت‌کوین بررسی کنیم و مشخص کنیم که در چه وضعیتی هستند. آیا آنها از سقوط می ترسند یا به دلیل افزایش قیمت یا نصف شدن، ماینینگ به صرفه نیست؟ و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا