فناوری

تعداد کاربران اینستاگرام به ۳ میلیارد نفر رسید

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

ISNA: اینستاگرام اکنون ۵ میلیارد کاربر ماهانه دارد و ویژگی هایی را برای کمک به کاربران در کنترل فیدهای خود آزمایش می کند.

این یک نقطه عطف مهم برای این پلت فرم به اشتراک گذاری عکس و فیلم است که در سال ۲ به یک میلیارد کاربر رسیده است.

آدام موسری ، رئیس اینستاگرام گفت: “اگر به چند سال گذشته نگاه کنید ، تقریباً تمام رشد ما توسط مدیران ، ریل ها و توصیه ها هدایت شده است.” به همین دلیل ، ما قصد داریم روی این محصولات تمرکز کنیم و این برنامه را در چند ماه آینده بیشتر در مورد دایرکتوری ، ریل ها و توصیه ها حرکت دهیم. “

در حالی که تأکید بر فیلم های کوتاه و توصیه های حساب هایی که کاربران از آنها پیروی نمی کنند ، رشد اینستاگرام را ایجاد کرده است ، این تغییرات کاربران را ناامید کرده است که بیشتر علاقه مند به دیدن عکس یا محتوای دیگر از افرادی هستند که از قبل می شناسند.

در چند ماه آینده ، اینستاگرام روشی را برای کاربران آزمایش می کند تا الگوریتمی را که محتوای آن را در ریل ها ارائه می دهد ، به طور دقیق تنظیم کند. بعداً ، این ویژگی همچنین ممکن است در سایر فیدهای اینستاگرام گسترش یابد. با توجه به نسخه اولیه ویژگی ای که Monster را به اشتراک گذاشته است ، کاربران می توانند موضوعاتی را که اینستاگرام به آن علاقه مند است تغییر دهند.

براساس گزارش کرانچ ، اینستاگرام ممکن است تصمیم بگیرد در موضوعاتی مانند فوتبال دانشگاهی ، عکاسی فیلم و شطرنج محتوا را نشان دهد ، اما کاربر می تواند موضوع را از الگوریتم خود حذف کند. این پلتفرم همچنین قصد دارد نوار ناوبری پایین را برای جایگزینی دکمه بار محتوا با پیوند مستقیم تر به فهرست کاربر ویرایش کند.

در حالی که متا در مورد ماهیت ضد رقابتی واتس اپ و اینستاگرام توسط غول شبکه اجتماعی با چالش های قانونی مداوم روبرو است ، اسناد منتشر شده در آزمایشات ضد مونوپولی ، اطلاعات بیشتری را در مورد تنش بین فیس بوک و اینستاگرام نشان می دهد. اینستاگرام از نظر فرهنگی بیشتر از فیس بوک رشد کرده است و اگرچه متا از آن سود زیادی دارد ، اما مارک زاکربرگ ، مدیرعامل متا ، ابراز نگرانی کرده است که ظهور اینستاگرام محبوبیت فیس بوک را کاهش می دهد. با کاهش محبوبیت فیس بوک در بین نوجوانان ، متا در تلاش است تا طی چند سال گذشته استراتژی هایی را برای جذابیت به فیس بوک تدوین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا