ترندهای روز

تعرض سارق حرفه‌ای به زنان با تعرف شیرینی مسموم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مرد جوانی که در مشهد به اتهام سرقت و تعرض به زنان با شگرد تقدیم کیک و شیرینی «زهراگین» دستگیر شده بود، در حالی به جنایات هولناک خود اعتراف کرد که تحقیقات قضایی نشان داد علاوه بر معرفی خود به عنوان «وکیل» روش های دیگری مانند تعمیرکار و جستجوی کار نیز قربانیان خود را هدف جنایات خود قرار داده است.

یکی از شاکیان وی که برای امرار معاش در تاکسی های اینترنتی کار می کند درباره این حادثه گفت: پس از جدایی از همسرم در یکی از تاکسی های اینترنتی برای تامین مخارج زندگی ام مشغول به کار بودم که روزی این مرد (عقرب سمی) من آن را برای یک سفر درون شهری بردم. وی خود را وکیل دادگستری معرفی کرد و مدعی شد برای وکالت از تهران به مشهد آمده و اکنون در یکی از هتل های گران قیمت شهر در خیابان امام رضا اقامت دارد. در راه داشت از مناظر کنار خیابان فیلم می گرفت و احساس می کردم از من هم فیلم می گیرد. وقتی اعتراض کردم گفت: حقیقت این است که من مجردم و قرار است با نمایش این فیلم از مادرم خواستگاری کنم که تو زنی زحمتکش و کاملی! و بعد شماره تلفنم را گرفت و گفت: قصد دارم برای رفتن به مراکز دیدنی و تفریحی مشهد از شما کمک بگیرم. فردای آن روز با من تماس گرفت تا او را به مکان های دیدنی راهنمایی کنم و من او را برای ناهار به یکی از رستوران های شاندیز بردم چون مدیر رستوران درصدی به عنوان پورسانت بابت مسافرگیری به من پرداخت کرد. او هم خورد و حتی هزینه ناهار من را هم داد. فردای آن روز دوباره جلوی همان هتل بزرگ شهر با من قرار گذاشت تا او را به نیشابور ببرم تا از مقبره عطار و خیام دیدن کند. در راه کیکی به من تعارف کرد که مدعی بود برای تولدش خریده است. من هم مقداری از آن کیک را خوردم و ۳ روز بعد از خواب بیدار شدم که در ماشینم افتادم و حالم وخیم بود! تازه متوجه شدم مسافر گوشواره، النگو و گردنبندم را به همراه کیف و گوشیم دزدیده است.

یکی دیگر از شاکیان وی که برای تامین مخارج زندگی اش در آشپزی کار می کرد، درباره این جنایتکار سفاک گفت: او یک روز صبح به آشپزخانه آمد و بیش از هزینه صبحانه اش به من انعام داد. فردای آن روز با زن جوانی آمد که مدعی شد مشتری اوست و بعد از من خواست با او ازدواج کنم. شماره تلفنم را گرفت و بعد خانمی با من تماس گرفت و گفت پسرم با تو ازدواج می کند و بعد برای آشنایی بیشتر با او مرا به شاندیز دعوت کرد اما وقتی به آنجا رفتم کیک تولدش را به من داد و بعد از ۳ روز در بیمارستان طالقانی به هوش آمد. آمدم و…

در همین زمان تحقیقات پلیسی که با دستورات مخفیانه و ویژه قاضی سیدعماد سجادی شهری (قاضی شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) همراه بود، به سرنخ هایی از جنایات متهم در تهران رسید. در همان زمان یکی از شاکیان وی که متوجه دستگیری وی در مشهد شده بود به ستوان جاویدی (افسر پرونده) گفت: برای تعمیر آبگرمکن در سایت دیوار آگهی داده بودم و او با من به عنوان تعمیرکار تماس گرفت و آمد. خانه من با یک کیف حاوی آچار و ابزار. و بعد جمعه شب به بهانه صدقه به من کیک تعارف کرد که بعد از ۳ روز بستری شدن در بیمارستان از خواب بیدار شدم و متوجه شدم طلا و گوشیم را دزدیده اند.

شاکی دیگری که گوشی تلفن همراهش در مخفیگاه این جنایتکار خطرناک کشف شد و ماجرای دیگری را فاش کرد، گفت: برای کار در رستوران من آمده بود و برای این کار اصرار زیادی داشت. او را هم برای نظافت رستوران استخدام کردم، اما یک ساعت بعد دوباره ناپدید شد و تازه متوجه شدم که گوشی و کیف مدارک و لوازم منشی رستوران را دزدیده است. در پلیس شاندیز پرونده تشکیل دادیم اما او از مدارک منشی برای اجاره سوئیت ها سوء استفاده کرده بود.

همزمان زن دیگری که قربانی این دزد خطرناک شده بود درباره سفر به رامسر گفت: او خود را وکیل معرفی کرد و برای سفر چند روزه با من به رامسر آمد و حتی هزینه بلیط هواپیما را خودش پرداخت کرد اما من آنجا بودم او مرا در ویلا بیهوش کرد و کارت بانکی و سایر اموالم را دزدید…

این مرد همچنین متهم است که اپراتور یک شرکت بیمه را به بهانه اینکه قصد خرید بیمه عمر را دارد فریب داده و سپس با مراجعه به منزل وی با ارائه کیکی آلوده به داروهای خواب آور او را بیهوش کرده و او را مصرف کرده است. ویژگی. دزدیده شده

بنابراین گزارش، با افشای زوایای پنهانی از جنایات این متهم خطرناک معروف به «عقرب سمی»، قاضی «سجادی شهری» دستورات ویژه ای را برای رسیدگی به جرایم وی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده صادر کرد. یکی از طلافروشان خیابان آیت آبادی که به اتهام اختلاس دستگیر شده بود در خصوص خرید طلاهای مسروقه بدون فاکتور به مراجع قضایی گفت: ابتدا برای فروش تعدادی سکه ایرانی به طلافروشی مراجعه کرد که نیازی به آن نبود. برای بررسی فاکتور، اما در همان زمان مداح هیئت مذهبی با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد که نتوانستم در مراسم خانه ما شرکت کنم. من هم به ترکی با او صحبت کردم، اما وقتی تلفن را قطع کردم، مشتری خود را «مداح» معرفی کرد و گفت: نگران این موضوع نباش، شب به خانه شما می آیم. او صدای خوبی داشت و همه شرکت کنندگان در این مراسم را تحت تاثیر قرار داد و من اینگونه به او اعتماد کردم زیرا او ادعا می کرد که این عامل طلاها را هنگام جابجایی لوازم منزل از دست داده است. من هم فریب ظاهرش را خوردم و طلاهایش را خریدم. . از طرفی حساب بانکی به نام او و مطابق با کارت شناسایی او بود…

با پلمب طلافروشی مذکور، تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان ادامه دارد، ضمن اینکه تاکنون راز ۱۵ جنایت این مجرم خطرناک در تهران و مشهد فاش شده و حدود ۱۰ نفر از شاکیان نیز او را شناسایی کرد.

از سوی دیگر، بررسی های تخصصی پلیس نشان داد که وی در حال تغییر شماره سریال گوشی های مسروقه در بلوار هاشمیه مشهد و فروش آن ها با شماره سریال جعلی بوده است که به همین دلیل تحقیقات علمی و پلیسی زیر نظر قاضی دادگاه کیفری تهران انجام شد. شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی مشهد در این زمینه وارد مرحله جدیدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا