ترندهای روز

تعرض سارق خطرناک به دختر 18 ساله

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در پی وقوع چند فقره سرقت تلفنی خطرناک در شمال مشهد، تحقیقات گسترده ای از سوی نیروهای پلیس پنج تن آغاز شد و تمامی سرنخ های پلیس به جنایتکار خطرناک معروف به «گربه» منتهی شد اما اثری از این سارق سابقه دار یافت نشد. .

از سوی دیگر، با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع و با تاکید سردار سرتیپ احمد گردانی (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)، گروهی تخصصی از افسران اداره اطلاعات و بازپرسی کلانتری زیر نظر با راهنمایی مستقیم سرهنگ جعفر خانی (رئیس کلانتری پنج تن) وارد عمل شد تا با گسترش دامنه تحقیقات و استفاده از منابع و مطلعین محلی، این جنایتکار خطرناک دستگیر شود. در همین حال چندین شعبه اطلاعاتی و عملیاتی با رصد پلیس، تصاویری از «گربه ترسناک» را در اختیار نیروهای گشت پلیس قرار دادند. به گزارش روزنامه خراسان. در حالی که گروهی از نیروهای اطلاعاتی در حال رصد مراکز درمانی به منظور شناسایی مجرمان و مجرمان فراری بودند، حدود یک هفته پیش خبر وقوع یک تصادف وحشتناک رانندگی در محور شهید میرزایی (فجر) نیروهای پلیس را به محل حادثه رساند. .

بررسی های اولیه نشان داد موتورسوار جوان که با سرعت نگران کننده ای در محور فجر در حال حرکت بود، کنترل موتورسیکلت را از دست داد و با پاکبان پرتلاش شهرداری برخورد کرد و وی را به زمین زد. دقایقی بعد نیروهای امدادی اورژانس دو مصدوم این حادثه هولناک را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کردند اما بهروز بی نیاز (پاکبان) بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت و «سجاد ف» (موتورسوار ۲۲ ساله) تحت مداوا قرار گرفت. این حادثه در حالی ادامه یافت که گروهی تخصصی متشکل از پنج نفر نیروی انتظامی برای انجام یکسری تحقیقات نامحسوس از مجرمان تحت تعقیب وارد بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند و بلافاصله “سجاد ف” معروف به “گربه ترسناک” را شناسایی کردند. طولی نکشید که با هماهنگی قضایی این مجرم خطرناک دیروز به مقر پلیس منتقل و توسط ستوان مرادی (افسر پرونده) مورد بازجویی های فنی قرار گرفت اما در همان تحقیقات مقدماتی ابعاد تکان دهنده جنایات این سارق سابقه دار به چشم می خورد. آشکار شدند. این اتفاق افتاد که پرونده آزار و اذیت و تعرض وحشیانه به دختر ۱۸ ساله نیز روند تحقیقات پلیس را تغییر داد.

این دختر ۱۸ ساله که حدود ۲ ماه پیش از مرد جوانی شکایت کرده بود با دیدن “گربه ترسناک” در کلانتری از ترس لرزید و در میان اشک گفت: آن روز این جوان (متهم) آمد. به خانه ما در منطقه پنجتن و او در حیاط سر و صدا کرد. در را که باز کردم به من گفت: پدرت در خانه است؟ پاسخ منفی دادم و در حیاط را بستم، اما هنوز در رختخواب بودم که ناگهان او را دیدم که چاقوی وحشتناکی بالای سرم گذاشته بود و نگاهش از ترس وحشتناک بود. سپس با تهدید به قتل مرا مورد تعرض قرار داد و متواری شد.

این گزارش حاکی از آن است که تحقیقات پلیسی با صدور دستورات ویژه رئیس گارد برای رسیدگی به جنایات هولناک این جنایتکار سفاک همچنان ادامه دارد که اموال گمشده زیادی وارد کلانتری پنج تن و سارق حرفه ای را شناسایی کردند. دیگر جرایم این سارق با سابقه حکایت از آن داشت که وی مدتی پیش به جرم سرقت های متعدد گوشی دستگیر و با تودیع وثیقه ۳ میلیارد تومانی از زندان آزاد شد.

مظنون خطرناک این پرونده که مدعی است به چشم های «گربه ای» اش معروف است، به تعداد زیادی سارق در احمدآباد، پنجتن، گلشهر، تالاب و… اعتراف کرد که تاکنون حدود ۱۱ تن از اموال گمشده اش را شناسایی کرده اند. . «گربه ترسناک» که خالکوبی های زیادی هم دارد و مدعی است فقط به قرص های مخدر آلوده است، با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

گفتنی است وی پرونده های دیگری نیز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی دارد که زیر نظر قاضی حسین امام وردی در حال رسیدگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا