ترندهای روز

تعلیق یک شرکت دیگر به دلیل گران‌فروشی بلیت هواپیما

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از توقف فعالیت سایت مستر بلیط به دلیل گران فروشی خبر داد.

جعفر یازرلو اظهار داشت: با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به منظور حفظ منافع عمومی و رعایت نرخ های تعیین شده به ویژه در این ایام در خصوص نظارت و نظارت بر نظارت مستمر خود ادامه می دهد. مشاهده بازار بلیت وارد عمل شده است.

وی افزود: لذا در پی تعلیق ۱۳ دفتر خدمات مسافرتی هوایی در روزهای گذشته و با استناد به مفاد ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و همچنین به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین نامه نظارت بر استقرار و بهره برداری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آیین نامه مذکور، مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی هوایی «عتیق گشت» اصفهان که اقدام به ارائه بلیت و نمایش قیمت بلیط هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده در آدرس www.mrbilit.com از تاریخ ۱۴/۶/۱۴۰۳ به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت «آتیان سیر ایرانیان» به آدرس www.utravs.com علاوه بر ارائه بلیت و نشان دادن قیمت بلیت هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده، به دلیل فروش اجباری بلیت همراه با بسته گردشگری و ارائه خدمات گردشگری در پرواز. برنامه خطوط هوایی در مسیرهای غیرچارتر از تاریخ ۱۴/۶/۱۴۰۳ برای یک ماه تقویمی به حالت تعلیق درآمد.

یازرلو تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت مستمر و آنلاین بر بازار فروش بلیت نظارت دارد و بازرسان این سازمان در فرودگاه ها مستقر هستند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف نرخ در این ایام، آن را به همراه مدارک در سایت این سازمان به آدرس caa.gov.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا