اخبار اقتصاد ایران

تعمیرات موبایل؛ آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل

در این مقاله یکی از بهترین دوره های تخصصی تعمیر موبایل و عیب یابی برد موبایل را معرفی می کنیم.

وقتی تلفن همراه شما خراب می شود، انتخاب شما این است که یک گوشی جدید بخرید یا گوشی تلفن همراه معیوب را تعمیر کنید؟ با توجه به افزایش بیش از حد قیمت گوشی های هوشمند، اکثر افراد ترجیح می دهند گوشی موبایل خود را در شرایط مشابه تعمیر کنند. با این اوصاف می توان گفت که تعمیر موبایل یکی از پردرآمدترین مشاغل است. یکی از مهم ترین مهارت هایی که تعمیرکاران موبایل باید به آن تسلط کامل داشته باشند عیب یابی برد موبایل است. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین دوره های تخصصی تعمیرات موبایل و آموزش عیب یابی برد موبایل می پردازیم.

آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل و سایر قطعات

زمانی که مشتری به تکنسین تعمیر گوشی موبایل مراجعه می کند، از او انتظار دارند که در وهله اول مشکل گوشی معیوب را تشخیص داده و عیب یابی کند. در بیشتر موارد مشکلات سخت افزاری مربوط به برد موبایل و اجزای آن است. اگر تعمیرکار نتواند این موضوع را تشخیص دهد، نمی تواند خدمات دقیقی به مشتری ارائه دهد. در نتیجه شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل پل گیلان می تواند بهترین انتخاب ممکن برای پیشرفت تعمیرکاران باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های این دوره می پردازیم.

بررسی مهم ترین ویژگی های دوره آموزش عیب یابی برد موبایل

بهتر است قبل از ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل به ویژگی های مثبت دوره توجه کنید. مواردی که بیان می کنیم از رایج ترین ویژگی ها و ویژگی های مثبت دوره جامع تعمیر موبایل مجتمع پل به خصوص دوره تخصصی عیب یابی برد گوشی هوشمند است:

پوشش کلیه مباحث سخت افزار و نرم افزار موبایل

یکی از مهمترین مزایای شرکت در این دوره آموزشی کامل بودن آن است. به عنوان مثال، شما در طول این دوره هر آنچه را که باید در مورد سخت افزار، نرم افزار، قسمت های مهم برد موبایل، عیب یابی قطعات و … بدانید، یاد خواهید گرفت. از طرفی برای شرکت در این دوره نیازی به هیچ پیش نیازی نیست و افراد مبتدی و آماتور نیز قادر به شرکت در این دوره تخصصی هستند و صفر تا صد مبحث تعمیر موبایل را یاد خواهند گرفت.

آموزش مباحث عیب یابی، تعمیرات و تعویض قطعات توسط اساتید برتر

تمامی دوره های این دوره تخصصی تعمیرات موبایل توسط بهترین اساتید کشور تدریس می شود. اساتید این دوره تجربه و سوابق درخشانی دارند و هر آنچه را که در زمینه عیب یابی تلفن همراه، تعمیرات تخصصی برد گوشی و سایر موارد می دانند را در قالب آموزش تئوری و عملی انتقال و آموزش می دهند.

استفاده از کلاس های مجهز به ابزار تعمیر موبایل

بدون شک برای یادگیری مباحث مهم تعمیر موبایل نیاز به ابزار و تجهیزات دارید. از آنجایی که کلاس های این دوره در کارگاه های مجهز به ابزار تعمیر موبایل برگزار می شود، هیچ نگرانی و چالشی از این بابت نخواهید داشت.

تعیین سرفصل های دوره تخصصی قبل از ثبت نام در دوره

شما عزیزان قبل از ثبت نام در این دوره اطلاعات دقیقی در مورد سرفصل ها و جزئیاتی که در طول دوره آموزش داده می شود به دست آورده اید و می توانید با آگاهی کامل در این دوره شرکت کنید. در نتیجه توصیه می کنیم از بررسی دقیق سرفصل های دوره غافل نشوید و بررسی کنید که آیا شرکت در این دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای شما مفید است یا خیر.

هزینه منصفانه دوره تخصصی تعمیرات موبایل و امکان پرداخت اقساطی

کافی است در مورد هزینه دوره های آموزشی تعمیرات موبایل تحقیق و بررسی کنید. بدون شک هزینه دوره مذکور با توجه به مباحث کامل و جامع کاملاً ارزان و مقرون به صرفه می باشد. از طرفی پس از پرداخت هزینه پیش ثبت نام می توانید مابقی هزینه را به صورت اقساطی در طول دوره پرداخت نمایید.

به مدت یک سال از پشتیبانی تعمیرات تلفن همراه بهره مند شوید

کلیه کارآموزانی که در این دوره آموزشی تخصصی تعمیرات موبایل شرکت می کنند پس از اتمام کلاس ها به مدت ۱ سال از پشتیبانی دوره بهره مند می شوند و فیلم های آموزشی دوره نیز در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

بدون محدودیت برای ثبت نام دوره جامع تعمیرات موبایل

هیچ گونه محدودیت جنسیتی و جغرافیایی برای شرکت در این دوره تعمیرات موبایل وجود ندارد. اگرچه این دوره در رشت برگزار می شود. اما می توانید از تمام نقاط ایران برای ثبت نام اقدام کنید و از امکانات اسکان در خوابگاه بهره مند شوید. لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این دوره آموزشی باید حداقل ۱۲ سال سن داشته باشند.

ارائه مدارک معتبر و معرفی به بازار کار

مهمترین مزیت شرکت در دوره تخصصی عیب یابی و تعمیر تلفن همراه در دانشکده پل، ارائه مدرک فنی و حرفه ای، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و مدرک بین المللی می باشد. البته باید بگوییم که در وهله اول گرفتن مدرک فنی و حرفه ای ضروری است. برای دریافت این گواهی باید در آزمون دو مرحله ای شرکت کنید.

حداقل نمره لازم در آزمون کتبی ۵۰ و حداقل نمره قبولی در آزمون عملی فنی و حرفه ای ۷۰ می باشد که در صورت موفقیت فردی در کسب این نمرات می تواند برای مدرک فنی و حرفه ای خود اقدام کند.

خلاصه و سخنان پایانی

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شود و اطلاعات جامعی در مورد تعمیرات موبایل به عنوان آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل کسب کرده باشید. شما عزیزان با شرکت در این دوره راه را برای موفقیت خود هموار کرده و در مدت زمان کوتاهی شاهد پیشرفت شغلی و افزایش درآمد خود خواهید بود. کافی است نظرات سایر شرکت کنندگان این دوره آموزشی را ارزیابی کرده و موقعیت شغلی فعلی آنها را بسنجید، بدون شک شما نیز در اسرع وقت در دوره ثبت نام خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا