محیط زیست

تعهد ساخت ۱۰ هزار کلاس درس به کمک خیرین مدرسه‌ساز در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، مجتبی ملا احمدی امروز یکشنبه_سی اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در سومین دوره جشنواره خرداد وی از امسال خبر داد و اظهار داشت: با تلاش اعضای این مجمع تاکنون بیش از ۱۰ هزار کلاس درس ساخته و تحویل داده شده است. تحصیلات و کشت می شود.

وی با اشاره به تشکیل مجمع خیرین در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر خیرین و ساماندهی کمک های مردمی در حوزه مدرسه سازی گفت: بیش از دو هزار خیر در حوزه مدرسه سازی در اصفهان فعال هستند. استان، خیرین مدرسه ساز استان نه تنها سازندگان ۱۰۰۰۰ کلاس درس هستند که برج های عشق و عشق و اندیشه به حساب می آیند.

رئیس انجمن صنفی مدرسه سازان استان اصفهان درباره پروژه ساخت هزار میلیارد تومانی مورد توافق مدرسه سازان در بیست و پنجمین جشنواره استان اصفهان گفت: تاکنون بخشی از این تعهدات در حال ساخت و برخی در آستانه آغاز عملیات اجرایی است. .

وی با اشاره به پیش بینی بیش از دو هزار میلیارد تومان برای طرح خیریه در ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، گفت: سرمایه اجتماعی به عنوان ویژگی بارز انجمن خیرین مدرسه ساز شناخته می شود که با حضور خیرین شاهد اعتماد عمومی به این نهاد بوده است. ما مقدسیم

ملا احمدی در خصوص انعقاد تفاهم نامه با اتاق بازرگانی برای تجهیز هنرستان ها در این جشنواره افزود: ۷۰ درصد خیرین مدارس استان از اعضای اتاق بازرگانی هستند به همین منظور ۱۰۰ هنرستان احداث و تجهیز به همراه ۱۰۰ واحد صنعتی استان با تاکید بر موضوع مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی. .

وی رویکردهای جدید جذب مشارکت را یکی از محورهای بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دانست و گفت: جامعه خیرین حلقه وصل دولت و مردم است، بنابراین با استفاده از ظرفیت رسانه ها باید خیرین را مورد توجه قرار داد. جهت آگاهی بیشتر شهروندان از موضوع مدرسه سازی به مردم معرفی و تجلیل شد. مدرسه باید اعضای جامعه را در مشارکت اجتماعی کمک و تشویق کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان بهره مندی از مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی را یکی از رویکردهای اساسی جشنواره خیرین مدرسه ساز دانست و تصریح کرد: امروز نیاز جدی به مدرسه ساز و حمایت از مدارس برای صنایع است. به ویژه صنایع بزرگ و فعالان اقتصادی مشهود است، هرچند فولاد مبارکه و پالایشگاه اصفهان سهم خوبی در ساخت مدرسه داشته اند.

وی با توجه به ضرورت تغییر و به روز رسانی رویکرد جذب مشارکت انجمن های خیریه با وجود هزینه های هنگفت مدرسه سازی، افزود: در این راستا نیازمند روش های نوین جذب مشارکت هستیم، از این رو ساخت و سازهای خیرخواهانه یا خیرخواهانه انجام می شود. مکاتب فکری یکی از موثرترین راه ها برای جذب این مشارکت هاست. تاکنون ۳۴ مدرسه چند منظوره در استان وجود دارد. مدارس با نیت خوب، عقل سلیم را برای ساختن مدرسه برای همه اقشار جامعه در هر سطح مالی فراهم می کنند.

ملااحمدی نقش جوانان و توسعه فرهنگ مدرسه داری را از اهداف اصلی این جشنواره دانست که باید به طور جدی به آن پرداخته شود، ادامه داد: باید از ظرفیت دانش آموزی استان برای گسترش فرهنگ استفاده شود. نیک اندیشی و نیک اندیشی شاهد تداوم این امر باشیم تا فرهنگی ارزشمند در میان نسل های آینده باشد.

وی تحقق عدالت آموزشی را رویکرد جدی و نوآورانه مجمع خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و گفت: از این رو بر اساس سیاست های برنامه ای کشور و سند تحول آموزش و پرورش و بر اساس قانون فرصت برابر آموزشی و آموزشی حرکت می کنیم. عدالت

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به تشکیل کمیسیون مددکاری مدارس در انجمن خیرین مدرسه ساز کشور و استان اصفهان، تصریح کرد: هم افزایی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آموزشی و سازندگی یکی از مهمترین وظایف جامعه خیرین مدرسه ساز است. این کمیسیون

وی با بیان اینکه طرح آجر به آجر تا بهشت ​​از طرح های ویژه مجمع خیرین استان اصفهان است، تصریح کرد: در اجرای این طرح هر خانواده اصفهانی می تواند حداقل ۱۰ هزار تومان برای ارتقای امر خیر مدرسه ساز کمک کند. .

ملااحمدی ادامه داد: در جشنواره دوره قبل سال گذشته کل تعهد خیرین برای احداث فضاهای آموزشی در استان ۱۰ هزار میلیارد ریال بود.

وی با پیش بینی ساخت مدارس «آینده» گفت: این مدارس به دور از ساختار سنتی مدارس کنونی بر اساس نیاز جامعه و با در نظر گرفتن حفظ محیط زیست و حفظ محیط زیست در دستور کار مجمع قرار می گیرد. ساده سازی در استفاده از مواد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به حضور ۴۴ خیر خارجی در مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۲۵ طرح مدرسه سازی در استان در حال اجراست که ۸۳ درصد آن اجرا می شود. ساخته شده توسط خیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا