ترندهای روز

تعیین امام جمعه جدید این شهر با حکم رهبر انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای حاج شیخ احمد مطهری اصل را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب کردند.

رهبر انقلاب در این حکم بار دیگر از فقدان حجت الاسلام آل هاشم ابراز تاسف کردند و از نحوه خدمت به مردم و خدمتگزاری ایشان تجلیل کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

نام خداوند بخشنده

آقای حجه الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهری اصل دامت افاضات

با ابراز تاسف فراوان از فقدان امام جمعه مردمی، پرتلاش و برجسته تبریز، شهید فقید خدمت، حجت الاسلام آل هاشم رحمت الله علیه که یقیناً ضایعه ای برای مردم است. آذربایجان و با تجلیل از نحوه سیره عمومی و خدماتی آن مرحوم، جناب عالی که از همراهان و همکاران ایشان بودند. ایشان بود و الحمدلله به فکر و عمل نیکتان معروف هستید، شما را به عنوان نماینده خود در آن استان و امام جمعه تبریز منصوب می کنم.

انتظار دارم جایگاه امامت جمعه برای مردم مؤمن، شجاع و انقلابی تبریز در حد شایستگی با صفات ممتاز آنان باشد و معرفت، اخلاص، همدلی و تبیین محور تعامل با مؤمنان و مردم باشد. توده های پرشور بویژه جوانان و ارتباط صمیمانه با علما، دانشگاهیان، فرهیختگان و گروه های انقلابی و همدردی با ایثارگران و مستضعفان جامعه همواره مورد توجه باشد. موفقیت شما را از خداوند منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا