ترندهای روز

تغییر زمان پخش سریال قطب شمال بخاطر زخم کاری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال قطب شمال یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که اولین تیزر آن پخش شد. سریال قطب شمال اثری جدید از امین محمودی یکتا است که پیش از این سریال ملکه گدا و عقرب عشاق را نوشته بود. سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا معروف به امین یکتا است که در سریال های نمایش خانگی به همراه بازیگران سرشناس جلوی دوربین رفته است. او پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در پروژه ها کار کرده است.

«قطب شمال» بر اساس فیلمنامه مشترک حامد فضلی و امین محمودی یکتا و اقتباسی از رمان معروف «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوما است. طبق اطلاعات منتشر شده از فیلم، زن و شوهری در آستانه ازدواج قربانی خیانت می شوند و مرد قبل از اینکه بتواند انتقام خود را از مردی به نام سامان بگیرد به زندان می رود و می میرد. پسرشان بزرگ می شود و پس از آشنایی با دختری تصمیم می گیرد انتقام پدرش را بگیرد و…

زمان پخش سریال قطب شمال

جمعه سی ام فروردین سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا به پایان رسید و از هفته آینده سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی جایگزین آن روی پلتفرم فیلمو می شود.

«قطب شمال» عنوان جدیدترین مجموعه تلویزیونی شبکه نمایش خانگی است که از جمعه ۱۶ پخش می شود. اردیبهشت از ساعت ۸ صبح به طور انحصاری در پلت فرم Filmo شروع می شود.

اما پخش هفتگی این سریال از جمعه به دوشنبه تغییر می کند و از این پس دوشنبه ها ساعت ۸ صبح منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا