ترندهای روز

تغییر فیلم‌های تلوزیون به دلیل شهادت رئیس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور وقت، جدول پخش فیلم های تلویزیونی تغییر کرد. شبکه آی‌فیلم و سایر شبکه‌های تلویزیونی اعلام کردند فیلم‌های تلویزیونی با ژانر کمدی تا اطلاع ثانوی پخش نمی‌شوند. جایگزینی فیلم های تلویزیونی با ژانر کمدی و طنز به زودی اعلام می شود.

در پی انتشار خبر سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، پخش سریال طنز تلویزیون متوقف شد. لازم به ذکر است، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه آیت الله آل هاشم امام تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

تلویزیون از اولین لحظاتی که خبر تایید نشده سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور در رسانه های کشور پخش شد، همه برنامه های معمول خود را به این رویداد اختصاص داد. پوشش خبری حادثه و پس از اعلام شهادت تمامی برنامه ها در تمامی شبکه ها به این سمت رفت.

بنابراین سریال ها و برنامه های طنز با توجه به اینکه شبکه آی فیلم از شب گذشته به دلیل سانحه هلیکوپتر رئیس جمهور تغییر کرده است، متوقف می شود و تا اطلاع ثانوی سریال های طنز پخش نمی کند.

لازم به ذکر است سریال دوپینگ و پژمان ۳۰ امشب است اردیبهشت از شبکه آی فیلم پخش نمی شود، بلکه سریال های «قصه های تبیان» و «آنها در قصه زندگی می کنند» جایگزین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا