ارزهای دیجیتال

تغییر قوانین اسکنر در فرودگاه‌های اروپا باعث سردرگمی شد

این کمیسیون قوانین مربوط به ترافیک سیال را از طریق بازرسی های امنیتی به روز کرده است ، اما این تغییرات فقط در فرودگاه های خاص انجام می شود.

روز سه شنبه ، کمیسیون اروپا اعلام کرد که برخی از اسکنرهای پیشرفته C1 را می توان در فرودگاه ها مورد استفاده مجدد قرار داد تا مسافران بتوانند به جای بازرسی های ۲ -میلی لیتری فعلی ، ۵ لیتر مایعات را از طریق بازرسی های امنیتی اتخاذ و از بین ببرند.

این امر ممنوعیت استفاده از فناوری غربالگری EDS CB C2 در سپتامبر گذشته را تحمیل می کند ، به طوری که مسافران قادر به حمل مایعات بیشتری بودند. با این حال ، تغییر در موقعیت کمیسیون اروپا باعث سردرگمی شد زیرا فقط می توان از اسکنر تشخیص اسمیت استفاده مجدد کرد. این فرودگاه هایی را تنظیم می کند که اسکنرهای گران قیمت را از رقبا مانند Naktek و Rapi Scan خریداری کرده اند.

آنها فقط مسئولیت هماهنگی قوانین ایمنی ترافیک هوایی در اروپا – و کمیسیون اروپا در هواپیمایی کشوری اروپا – سازمان داخلی هواپیمایی کشوری اروپا – سازمان داخلی – که مسئولیت هماهنگی قوانین ایمنی حمل و نقل هوایی را بر عهده دارند ، خواهند بود. مهر آنها تأیید نهایی خود را انجام نمی دهند ، دوباره نمی توان از آنها استفاده کرد.

آنا کایسا ایتکان ، سخنگوی حمل و نقل این کمیسیون گفت: “قطعنامه جدید اتحادیه اروپا شامل چهار اسکنر است که در چهار کشور عضو موجود است و افزود که بسیاری از آنها در مراکز اصلی هستند.” ITConnon گفت: “این تصمیم به پیکربندی اولیه نوع خاصی از اسکنر اشاره دارد و انواع دیگری نیز وجود دارد.” آیا شما باید از این فناوری جدید استفاده کنید. “این بدان معنا نیست که همه مسافران در سراسر اتحادیه اروپا می توانند ظروف بزرگتر را با مایعات بکشند.”

این منجر به قوانین ایمنی بسیار متفاوتی در اتحادیه اروپا می شود ، گاهی اوقات حتی در همان شهر یا در همان مرکز. به عنوان مثال ، مسافرانی که از میلان سفر می کنند ، اکنون مجاز به رفتن به ۲ لیتر مایعات از هدف امنیتی هنگام رفتن به فرودگاه Linnat یا Terminal 2 هستند ، در حالی که Malnopana هنوز هم باید در قبال قانون قدیمی ۲ -ML در ترمینال ۲ مسئولیت پذیر باشد.

اسکنرهای C1 باید مسافران را تسهیل کنند و در عین حال امنیت را افزایش دهند.

فرودگاه ها به طور کلی نیاز دارند که مایعات تا ۲ میلی لیتر در چمدان دستی نگه داشته شوند و کیسه ها را با دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ و تلفن های هوشمند رها کنند. اسکنرهای C1 بازرسی چمدان را بدون این مراحل فعال می کنند و بازرسی های امنیتی را تسریع می کنند. با این حال ، کمیسیون اروپا در ماه سپتامبر نه در پاسخ به تهدیدات جدید ، بلکه برای مقابله با یک مشکل فنی موقت ، دادخواست را به عنوان احتیاط ممنوع اعلام کرد.

به گفته پولیتیکو ، محدودیت های مشابهی در انگلیس اعمال شده است ، اما در ماه آوریل این کشور از تصمیم خود عقب نشینی کرد و فشار را برای کمیسیون برای پیگیری تصمیم افزایش داد.

منبع: isna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا