اخبار اقتصاد ایران

تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و ماموت تلکا در حوزه خودرو متصل :: ایران تحلیل

«ایرانسل» و «ماموت تلکا» در زمینه محصولات و خدمات مرتبط با خودروهای متصل و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایران تحلیل، ظهر امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ و در دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران) قرارداد همکاری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و ماموت تلکا به نمایندگی از هلدینگ ماموت با موضوع ایجاد مشارکت در ارائه خدمات خودروی متصل Car) و سامانه هوشمند مدیریت ناوگان (FMS) توسط ایرانسل با هلدینگ ماموت امضا شد به گونه ای که ماموت تلکا طرف قرارداد در این زمینه با شرکت ها و کارخانه های خودروسازی گروه ماموت است.

طی این تفاهم نامه که با راهکارهای سازمانی ایرانسل اجرا می شود، دو طرف در تحقق اهدافی از جمله تامین زیرساخت شبکه ارتباطی مورد نیاز برای توسعه طرح خودرو متصل و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، تامین یک مرکز داده، سرور و زیرساخت پردازش و ذخیره سازی اطلاعات مناسب. همچنین امنیت تبادل و ذخیره سازی اطلاعات، ارائه بستر اینترنت اشیاء مناسب برای استفاده از خودروهای متصل و پلت فرم سیستم مدیریت هوشمند ناوگان، تهیه تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای اتصال و ردیابی خودروها و جمع آوری، ارسال و پردازش داده ها و ایجاد یک شبکه فروش، پشتیبانی مشتری و مرکز تماس برای مشتریان و کاربران نهایی سیستم مدیریت هوشمند ناوگان و راه حل خودرو متصل.

پیش از این راهکارهای سازمانی ایرانسل در آبان و آذر ۱۴۰۲ با امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان ها، ارگان ها و شرکت های مختلف از جمله تفاهم نامه ۶ جانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت حراست، سازمان امداد و نجات، شرکت ایران خودرو، اولین و بزرگترین دیجیتال اپراتور ایران و اولین شرکت همراه ایرانسل در توسعه زیرساخت سامانه تماس اضطراری (تماس الکترونیکی) و تفاهم نامه همکاری با موضوع خودروی متصل با امداد خودرو ایران نقش آفرینی کرده است. ایجاد تحول دیجیتال در صنعت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا