فناوری

تفاهم صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت با محوریت هوشمندسازی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صندوق های پژوهش و فناوری به همراه صندوق و صنعت نفت با هدف هوشمندسازی فناوری های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به تفاهم رسیدند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در دومین روز از الکامپ ۱۴۰۳، تفاهم نامه همکاری بین صندوق های پژوهش و فناوری «صندوق همراه» و «صنعت نفت» با محوریت تحول دیجیتال در کشور منعقد شد. صنایع نفت، گاز و پتروشیمی.

این مراسم با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیر عامل اول حمرول، حمید حیدری اسماعیل ترخانی مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری صنعت نفت و امین اسفندیار مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری صندوق حمرول برگزار شد. در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران (سالن اختصاصی همورول اول).

رویکرد این تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک در حوزه فناوری ها و نوآوری های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

هوشمندسازی فناوری‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، رفع عدم تعادل انرژی و شبکه توزیع توزیع و پالایش فرآورده‌های نفتی از جمله اهداف در نظر گرفته شده برای این همکاری است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار “همه با هم برای اقتصاد دیجیتال” از ساعت ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و تا ۱۲ شروع به کار کرد تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا