اخبار اقتصاد ایران

تفاوت قیمت مسکن در فاز‌های مختلف پرند | تاثیر افتتاح مترو پرند در قیمت مسکن

افتتاح مترو پرند می تواند منجر به افزایش قیمت مسکن شود، اما واقعیت با افسانه هایی که می شنویم کاملا متفاوت است.

ایران تحلیل به نقل از فرارو، افتتاح مترو پرند زودتر از آنچه تصور می کردیم به حاشیه مسکن این شهر دامن زده است. بسیاری از مردم فکر می کنند افتتاح مترو پرند بدون قید و شرط منجر به افزایش قیمت مسکن می شود، اما حقیقت با افسانه هایی که می شنویم بسیار متفاوت است.

مترو پرند در فاز اول این شهر ساخته شد و پیش بینی ها نشان می دهد که این اتفاق مبارک در نهایت می تواند تاثیر خود را در معاملات این قسمت از شهر پرند نشان دهد. هم اکنون قیمت مسکن در فاز یک نسبت به فاز شش که فاصله بیشتری با تهران دارد تا ۳۰ میلیون در هر متر اختلاف دارد و طبق آمار رسمی از تعدادی از مناطق جنوبی تهران جلوتر است. .

تفاوت قیمت مسکن در فازهای مختلف پرواز

قیمت مسکن در پرند معمولاً تحت تأثیر عامل مهمی به نام مکان واحد است. به طوری که اکثر فروشندگان در فاز یک پرند که فاصله کمتری با تهران دارد نسبت به سایر فازهای این شهر تعداد بیشتری را به خریداران اعلام می کنند.

قیمت آپارتمان در فاز اول پرند توسط تعدادی فروشنده به متری ۴۰ میلیون افزایش یافته است که طبق آخرین آمار رسمی بالاتر از میانگین قیمت خانه های معامله شده در سه منطقه جنوبی تهران است. .

یک دستگاه آپارتمان نوساز ۱۴۵ متری در فاز یک پرند با قیمت پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون به فروش می رسد که می توان قیمت هر متر آن را ۳۸ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان در نظر گرفت. برای اینکه درک بهتری از کیفیت پایین قیمت مسکن در بقیه فازهای پروژه داشته باشید باید بدانید که می توانید در فاز شش پروژه آپارتمانی با بودجه کمتر از ۲۰ میلیون متر خریداری کنید.

به عنوان مثال آپارتمان ۶۰ متری در فاز شش پاراد ۹۸۰ میلیون تومان آگهی شده و فروشنده متری ۱۶ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان تعیین کرده است.

تاثیر افتتاح مترو پرند بر قیمت مسکن

قیمت مسکن در پرند با راه اندازی مترو افزایش می یابد. این فرضیه چند روزی است که همزمان با افتتاح مترو پرند مطرح شده و تا حدودی منطقی به نظر می رسد اما واقعیت ماجرا با تمام افسانه هایی که می شنویم متفاوت است.

قیمت مسکن و ملک تحت تاثیر امکانات رفاهی مانند مترو قابلیت افزایش را دارد، اما واقعیت این است که مترو پرند تنها به فاز یک این شهر نزدیک است و ممکن است در نهایت قیمت این منطقه را تحت تاثیر قرار دهد. پرند. خلاصه اینکه قیمت مسکن در پرند فقط به خاطر باز شدن مترو نمی تواند کاهش یابد.

مقایسه قیمت مسکن در پرند و تهران

برخلاف شهری مانند تهران، قیمت مسکن در پرند به طور دقیق اعلام نمی شود. به عنوان مثال اکنون که بانک مرکزی تهران میانگین قیمت مسکن در تهران را بر اساس معاملات رسمی متری ۷۵ میلیون تومان اعلام می کند، از ارزش دقیق آپارتمان های مسکونی در شهرهای دیگر مانند پرند اطلاعی نداریم.

این در حالی است که قیمت مسکن در پرند حداقل بر اساس آگهی های موجود در تریبون های خرید و فروش بین متری ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان در نوسان است.

قیمت مسکن در فاز شش پاراد که نسبت به سایر فازهای این شهر با تهران فاصله بیشتری دارد و یک سری پروژه های مسکن مهر مهر اکنون حداقل متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود. بر اساس آمارهای رسمی، این عدد معادل یک سوم قیمت یک خانه در ارزان ترین نقاط بازار مسکن است.

قیمت مسکن در فاز یک پرند که معمولاً نسبت به فازهای دو، سه، چهار، پنج و شش بیشتر است، از سوی دیگر تا متری ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است. فراموش نکنید که این عدد از میانگین قیمت خانه های خرید و فروش شده در سه منطقه جنوبی تهران جلوتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا