ترندهای روز

تفریح مرگبار مرگ زن و شوهر ایرانی در آلمان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اقدامات قضایی و هماهنگی بین المللی برای بازگرداندن جسد زن جوان در حالی ادامه دارد که جسد مرد غرق شده هنوز پیدا نشده و سه فرزند این زوج نیز در آلمان هستند.

در روزهای گذشته زنی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مرگ دختر و دامادش در آلمان خبر داد.

پرونده پس از تشکیل مراحل اولیه برای رسیدگی قضایی به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. خانواده زن متوفی به بازپرس موسی رضازاده گفتند: دخترمان و همسرش سه فرزند خردسال داشتند. مدتی پیش به آلمان مهاجرت کردند. اما اخیرا یک اتفاق ناگوار برای آنها رخ داده است. ما می فهمیم که آنها ۷ نفر هستند خرداد این ماه در آلمان برای تفریح ​​به رودخانه راین رفتند. دخترمان که شنا بلد نبود جوری شنا می کرد که انگار تصادف کرده بود. سپس داماد ما که شنا بلد بود برای نجات همسرش به آب پرید اما او هم گرفتار تصادف شد. فریاد و گریه بچه هایشان باعث شد مردم جمع شوند. به نظر می رسد امدادگران به آنجا رسیده و دخترمان را از آب بیرون آورده اند اما او در بیمارستان جان خود را از دست داده است. این در حالی است که هنوز جست و جوی شوهرش به نتیجه نرسیده و جسد دامادمان نیز پیدا نشده است.

این خانواده در پایان گفت: می خواهیم جسد دخترمان به ایران برگردد و همچنین سه فرزندش به ایران بیایند.

اکنون بازپرس موسی رضازاده با شنیدن اظهارات این خانواده داغدار دستور هماهنگی بین المللی مبنی بر تحویل جسد مادر و سه فرزند زنده اش را صادر کرده و از مقامات قضایی آلمان نیز درخواست شده است که گزارشی از این خانواده ارائه کنند. تحقیقات با هماهنگی بین المللی در خصوص کشف جسد پدر این خانواده. به ایران ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا