بانک و بیمه

تقدیر بانک مرکزی از روسای موفق شعب بانک کارآفرین

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کارآفرین، در این مراسم که هر ساله برگزار می شود، «زهرا همتی» رئیس شعبه آپادانا، «مریم سرابی» رئیس شعبه شهید بهشتی، رئیس شعبه آپادانا، «زهرا همتی» و «مریم سرابی» رئیس شعبه شهید بهشتی حضور داشتند. مریم برزویی، مدیر واحد نفت شمال؛ در چهاردهمین گردهمایی مدیران موفق شعب بانک ها از «سارا حسین زاده» مدیر شعب بلوار فردوس شرق و «حسین شهبازی» مدیر شعب انقلاب به عنوان مدیران موفق شعب بانک کارآفرین تجلیل شد.

همایش مدیران شعب موفق بانک های کشور هر ساله با هدف تقویت رشد مدیران شعب بانک ها، مهارت های علمی و تخصصی، تبادل تجربیات موفق و تجلیل از زحمات و تلاش ها برگزار می شود. تلاش رئیس شبکه بانکی.

این رویداد مهم با هدف شناسایی و تجلیل از سرآمدان صنایع، فراهم کردن بستر و فرصت مناسب برای تعامل، مشارکت در دانش، انتقال تجربه و تقویت مهارت های علمی برگزار می شود. بانک های کشور برگزار شد.

محمدرضا فرزین با قدردانی از عملکرد نظام بانکی کشور، معرفی مدیران ارشد در نظام بانکی را معرفی استعداد و ایجاد انگیزه خواند. وی تاکید کرد: این امر نیز منجر به شکوفایی استعدادهای برتر جدید می شود.

رئیس کل بانک مرکزی با انتقاد از بی تفاوتی نظام بانکی گفت: با وجود این فضا، قابل تاکید است که به گفته بسیاری از مدیران بانک های خارجی، نظام بانکی ایران در شرایط تحریم پیشرفت چشمگیری داشته است.

فرزین ادامه داد: شبکه بانکی تجارت خارجی ۲۰۰ میلیارد دلاری که بخشی از اقتصاد کشور در جهان است را در شرایط تحریم و فشار مضاعف خارجی علیه ایران کنترل و مدیریت می کند و این کار بسیار بزرگی است.

به عقیده وی، سیستم بانکی ایران در بانکداری الکترونیک حتی از کشوری مانند روسیه و برخی کشورهای اروپایی نیز پیشرفته تر است. به همین دلیل باید تلاش‌های صورت گرفته در نظام بانکی کشور به‌طور شفاف اطلاع‌رسانی شود و این اقدامات به‌طور کافی و مؤثر اطلاع‌رسانی شود.

فرشاد حیدری، رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران نیز از دیگر سخنرانان این همایش بود که علاوه بر گزارشی از نحوه انتخاب مدیران موفق شعب، آخرین بررسی های این مؤسسه را نیز در خصوص عملکرد مؤسسه ارائه کرد. نظام بانکی، چشم انداز اقتصاد کشور و تحولات فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال. توضیح داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا