ترندهای روز

تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

امروز دوشنبه چهاردهم است خرداد ۱۴۰۳ ارائه شده است. ۲۱ خرداد / جمینی ۱۴۰۳ / ۳ ذی الحجه ۱۴۴۵ / ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴. طبق روایات، دوشنبه متعلق به امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) است. دستور داده شده است که اعمال نیک خود را در این روز به حضور مقدس او تقدیم کنیم تا ثواب مضاعف نصیبمان شود.

مناسبت ها و احکام دینی و اسلامی

امور دینی و اسلامی.

سفر: مسافرت اصلا خوب نیست و در صورت لزوم باید با صدقه همراه باشد

تقارن نحسین، صدقه صبح ثابت نشود

از چیزهای اساسی دوری کنید

بیمار نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

برای زایمان و بچه دار شدن نجیب و سیراب مناسب است و کار و مقامش زیاد می شود. به خواست خدا

امور دینی و اسلامی.

سفر: سفر مکروه است و در صورت لزوم باید صدقه نیز همراه باشد.

بیمار نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

برای زایمان و داشتن نوزاد سالم مناسب است و عمر طولانی دارد.

سرپرستی امشب: مباشرت امشب: فرزند چنین شبی دهانی خوشبو و بخشنده دارد.

اصلاح سر و صورت:

طبق روایات، تراشیدن مو (سر و صورت) در این روز از ماه قمری باعث طول عمر می شود.

حجامت:

خون دادن یا حجامت در این روز از ماه قمری باعث ضعف مغز می شود.

قوانین نجومی

قواعد و قدرت های نجومی.

امروز ماه در اسد است و از نظر طالع بینی برای امور زیر مناسب است:

نوشتن قراردادها و قراردادها.

خرید گاو

انواع جراحی ها.

حفر چاه و نهر و کانال آب.

و آغاز درمان خوب است.

امور مربوط به نوشتن ادعیه و تعویذ و دعا و بستن آن خوب نیست. است.

امور مربوط به نوشتن ادعیه و تعویذ و دعا و بستن آن خوب نیست.

ناخن گرفتن:

دوشنبه، روز خوبی برای کاشت ناخن و برکات خوبی مانند تلاوت و حفظ قرآن است.

دوخت لباس:

دوشنبه روز بسیار مناسبی برای بریدن و دوختن لباس نو است و آن لباس برکت می آورد.

روز دوشنبه به وقت استخاره

به وقت استخاره در روز دوشنبه: از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۶:۰۰ عصر تا آخرین وعده شام ​​(زمان خواب).

ذکر روز دوشنبه: یا قاضی الحاجات ۱۰۰ مرتبه.

ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه یا لطیف که منجر به یافتن مال فراوان می شود.

تعبیر خواب

در آیه چهارم سوره مبارکه تعبیر خواب «نساء» است.

و صدقه زنان را ثواب بده…

و به این معنی استفاده می شود که بیننده خواب یا ازدواج می کند یا پول زیادی می گیرد یا هدیه می گیرد و باید مطالب خود را در این مضامین مقایسه کنید.

دوشنبه را ذکر کنید

یا ۱۰۰ بار قضاوت در مورد نیازها.

ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه یا لطیف که منجر به یافتن مال فراوان می شود.

طبق روایات روز دوشنبه متعلق به امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) است. دستور داده شده است که اعمال نیک خود را در این روز به حضور مقدس او تقدیم کنیم تا ثواب مضاعف نصیبمان شود.

نماز دوشنبه

نام خداوند بخشنده

حمد و ستایش مخصوص خداوندی است که هنگام آفریدن آسمانها و زمین، احدی را شاهد نبود و هنگام آفریدن نفسها، یاوری برگزید. در عمل الهی شریک نبود و یگانگی خود را آشکار نکرد. زبانها نتوانستند به بالاترین صفت او دست یابند و عقلها از معرفت او کوتاهی کردند و فروتنی غولها هیبت او را برانگیخت و چهره ها از ترس او خم شد و هر بزرگی تسلیم عظمت اوست. برای تو ستایش، مکرر و ثابت است. برای رسولش پاک و پاکیزه است و درود او همیشه است. در روز اول او، ترس از آن است و سپس از تو درباره ظلم بندگانت در مورددی نپرسیدم، پس بنده ای از بندگانت، یا قومی از تو و پدرش، یا روحی. که به او داده ام، یا او را با فریبکاری، هوی و هوس دفن کرده و زنده بود یا مرده بود، سپس کوتاه آمد، از پس دادن آن به او و رهایی از دست او خسته شده است، پس از تو می خواهم ای تو. کسى که حوائج را در اختیار دارد و به خواهش او پاسخ مى دهد و لمس مى کند، اراده اوست که بر محمد و آل محمد صلوات بفرستى و به هر چه مى خواهى از من خشنود شوى و از جانب خود بر من رحمت بخشى. کوتاهی هایت بخشیده می شود و استعداد به تو ضرری نمی رساند ای مهربان ترین مهربانان خدایا. هر روز دو نعمت از جانب خودت به من عطا کن: خوشبختی در آغاز به سبب طاعتت، و نعمت در پایان به سبب آمرزش خود، ای خدایی که جز او گناهان را نمی بخشد.

به نام خدا

سپاس خداوندی را که در هنگام بنای آسمانها و زمین، کسی را گواه قرار نداد و در هنگام آفریدن مخلوقات و زنان یاری نگرفت و هرگز در خلقت و الوهیت شریکی نگرفت و یاری و یاری نخواست. در وحدت زبانها از آخر حمد و حکمت از عمق معرفتش گنگند. و آنان که گردن خود را خم می کنند در برابر هیبت و جلال او فروتن می شوند و چهره هایشان از ترس او فروتن می شود و هر عظمتی از عظمت او مهار و فرمانبردار است. پس از آن سپاس تو را که مستمر و ریسمان و پایدار و استوار است و رحمت او بر رسولش جاودان و درود و برکاتش جاودانه است. بار خدا! آغاز این روز را به نیکی و سعادت من و میانه رستگاری و پایانش را موفقیت قرار ده. و به تو پناه می برم از روزی که آغازش شادی و میانه اش بی تابی و پایانش دردناک است. خدا را شکر! برای هر نذری که دادم و هر عهد و پیمانی که بستم و شکستم و به آن وفادارم از تو طلب مغفرت می کنم. و از تو می خواهم که تاوان ظلم بندگانت را بدهی که من بر آنها مسلط هستم، هر یک از بندگان یا کنیزانت که حقی به من بدهکارند و من به آنها ظلم کرده ام، در زندگی یا ناموس یا مال یا ثروتشان بد گفته ام. خانواده و فرزندان یا پشت سر آنها و یا باری بر دوش آنها گذاشته است. حاضر باشد یا غایب، زنده باشد یا مرده، به خاطر میل، هوی و هوس، سر بزرگ، خودنمایی و تعصب، اکنون نمی توانم به او برسم و نمی توانم به او پول بدهم و از او طلب بخشش کنم. . از تو می خواهم ای آرزوها و اجابت کننده به خواست تو و عجله در خواستت که بر محمد و آل او رحمت فرستادی و هر چه می خواهی او را از من راضی کن و از جانب خود به من رحم کن. ; زیرا آمرزش گنهکار، و بخشش او، به تو ضرری نرساند، ای مهربان ترین مهربانان! خدا را شکر! رفیق، هر دوشنبه دو تا از رحمتت را به من بده. در آغاز، سعادت و طاعتت، و در پایان، برکت مغفرت تو باد، ای که معبود و آمرزنده گناهان، جز او نیست!

زیارت امام حسن (ع)

السلام علیک یا رسول رب العالمین امثال حبیب الله سلام علیکم سلام علیکم سلام علیکم مثل یا راه خدا سلام. بر تو بكتنه قمره الليلبيته اكاكتخليميت عالم َ keale alehَbَ alْwxahaxّ aluredalamُ یُّیُّحهم اللهتادِی الظم اصطلبْدهی ابههله المامُ عالم احصل اصطبل یْک التَّقِیُ النَّقِیُّ السَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَاالْحَقُّ الْحَقیقُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَاَیُّهَاالشَّهیدُالصِّدیقُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ ابن علی و رحمت و برکات خدا

سلام بر تو ای فرزند رسول رب العالمین! سلام بر تو ای پسر امیرالمومنین! سلام بر تو ای فرزند فاطمه زهرا! دور از تو ای حبیب خدا! درود بر تو ای برگزیده خدا! درود بر تو ای امین خدا! درود بر تو ای حجت خدا! درود بر تو ای نور خدا! درود بر تو ای خدا! سلام بر تو ای بیان حکم خدا! درود بر تو ای یاور دین خدا! درود بر تو ای استوار! درود بر تو ای دانای تاویل! درود بر تو ای رهبر راه! درود بر شما پاک و مطهر! سلام بر تو ای پرهیزگار و پاک! درود بر شما! السلام علیک ای شهید صادق، سلام بر تو ای ابومحمد حسن بن علی و رحمت و برکات خدا بر تو باد!

زیارت امام حسین (ع)

سلام بر تو ای فرزند رسول خدا. سلام بر تو ای فرزند امیرالمومنین علیه السلام. سلام بر تو ای پسر بانوی زنان عالم. شهادت می دهم که نماز را برپا داشتی و زکات را ادا کردی و امر به معروف و نهی از منکر کردی و خدا را خالصانه عبادت کردی و در راه خدا به راه راست جهاد کردی یقین به تو رسید، پس درود بر تو تا زمانی که من بمانم. و تا آخر شب و روز و بر اهل بیت پاک و پاک تو وفادار تو هستم و برای اهل بیتت سلام علیکم خط و آخر و من معصوم از خدایم اما ما در آن در آنجا میزبان شما می‌شوید و من همسایه شما و همسایه‌ام خواهم بود، زیرا شما هر دو به مهمان‌نوازی و اجاره سفارش شده‌اید، پس صلوات و درود خدا بر شما و شما پاک باشد.

سلام بر تو ای پسر رسول خدا! سلام بر تو ای فرزند امیرالمومنین علیه السلام! سلام بر تو ای پسر مولای زنان جهان! شهادت می دهم که نماز برپا داشتی و زکات دادی و امر به معروف و نهی از منکر کردی و خدا را با اخلاص عبادت کردی و در راه خدا جهاد کردی. سلام من شب و روز بر تو و بر خاندان پاک و پاکت باد. ای مولای من! من به تو و خانواده ات وابسته ام. برای هر کسی که تسلیم شما شود آرزوی سلامتی دارم و با کسانی که با شما می جنگند می جنگم. من به راز و آشکار و آشکار و پنهان تو ایمان دارم. لعنت خدا بر دشمنان شما از اول و آخر! و از خداوند متعال می خواهم که از آنان بیزاری کند، ای ملایم، ای ابومحمد! ای ملایم، ای ابوعبدالله! امروز دوشنبه است و روز شماست و به نام شماست و من در آن مهمان شما هستم، مرا مهمان کنید و مهمانی خوبی داشته باشید. خوب است مهمانی کسی باشی که زبانش را بلدی و من در آن پناهنده تو هستم. به من پناه بده چون مهمان نوازی و سرپناهی بر عهده شماست، خداوند به شما و خانواده پاکتان صبر بدهد!

تسبیح برای دوشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم الرحمن الرحیم سبحان الله قبل از روز و قبل از شب جلال و عظمت و سربلندی با تمام جان و تمام چشم. ، و کل رؤیت علم، حمد و ثنای اینچنین، حمد زن کتاب سبحان همسر عرش، سبحان پروردگار ما، سبحان و جلال، سبحان پروردگار ما وجه. و جلال خداوند، جلال پروردگار ما، تسبیح ربّی مقدس، سبحانی الحیة الحیات، سبحان الزیدی النفصة الرسمی، سبحانی الزاعی الموات الماء. میه، سبحانی حوا حلیم المایح، سبحانی منا رقیبی وادی لایبخلی، سبحانی حجی العلیمی لیجهل، سبحان الحمدلله، الحمدلله، الحمدلله، صلی الله علیه و آله و سلم. بر او باد

دعای دوشنبه و سه شنبه شب

نماز این روز چهار رکعتی و در رکعت اول بعد از حمد یک بار آیه الکرسی و در رکعت دوم یک مرتبه حمد و سوره توحید خوانده می شود. یک بار و در دو رکعت دیگر، رکعت اول بعد از حمد، سوره فلق یک بار و رکعت دوم بعد از حمد خوانده می شود. سوره ناس یک بار و بعد از اتمام چهار رکعت ده مرتبه استغفار کنید.

همچنین نماز شب سه شنبه در دو رکعت خوانده می شود که رکعت اول بعد از حمد سوره قدر یک مرتبه و رکعت دوم بعد از حمد سوره توحید هفت مرتبه خوانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا