اخبار اقتصاد ایران

تكمیل آب شرب روستایی و ارتقای كیفیت آب مصرف منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روند افزایشی واحدهای خدماتی در حوزه گردشگری، بازرگانی و شهرک‌های صنعتی در منطقه، خواستار ارتقای کمی و کیفی آب مورد نیاز تجارت، گردشگری و مقداری تولید شد. – واحدهای صنعتی منطقه که مورد تایید مدیرعامل آبفای گیلان قرار گرفت همراه وی بود.

افق میهن علیرضا قیاشی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و در خصوص راهکارهای افزایش همکاری های دوجانبه تبادل نظر کرد.

در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد، طرفین بر اهمیت تکمیل پروژه آب شرب روستایی در برخی نقاط روستاهای منطقه توافق کردند.

از سوی دیگر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روند افزایشی واحدهای خدماتی در حوزه گردشگری، بازرگانی و شهرک های صنعتی منطقه، خواستار ارتقای کمی و کیفی آب مورد نیاز منطقه شد. بازرگانی، گردشگری و برخی از واحدهای تولیدی- صنعتی منطقه که با موافقت مدیرعامل آبفای گیلان وارد این منطقه شد.

لازم به ذکر است در این جلسه کاری معاونین عمرانی و اقتصادی سازمان و معاونین اداره کل آب و فاضلاب استان در خصوص سازوکارهای پیش رو برای بهره مندی تمامی ساکنان منطقه از آب شرب و مناطق تجاری، گردشگری، بندری و صنعتی آزاد انزلی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا