اخبار اقتصاد ایران

تلاش برای اعتلای مخابرات، مهم‌ترین زیربنای تحول اقتصادی در کشور است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مخابرات منطقه گیلان اظهار داشت: تلاش برای ارتقای مخابرات مهمترین زیربنای توسعه اقتصادی کشور است و برای تحقق این موضوع مهم ترین موضوع تلاش همه است. ادارات شرکت و تصمیم گیران در رسیدن به تعادل درآمد و هزینه در بخش مخابرات. است.

ایران تحلیل، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به استان گیلان و دیدار با مدیران مخابرات منطقه که با حضور مدیران ارشد مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: تعادل درآمد و هزینه و صرفه جویی در هزینه ها توسط اجرای طرح های خلاقانه منجر به توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور خواهد شد.

سلطانی افزود: صنعت مخابرات باید چرخش شود تا هم حوزه ارتباطات در بخش های زیرساخت توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های با حجم بالای نیروی انسانی محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیشترین سرمایه گذاری خود را در صنعت مخابرات انجام می دهند و این نشان دهنده اهمیت صنعت ارتباطات و ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.

سلطانی گفت: در حال حاضر وضعیت شکل گیری دشمن در جنگ ترکیبی و اقتصادی است، بنابراین برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و پیروزی در این جنگ اقتصادی، تلاش شرکت های بزرگ و همچنین حمایت از آنها لازم و کافی است. وضعیت.

وی با تاکید بر همدلی و همکاری برای رسیدن به موفقیت گفت: علیرغم بی مهری های فراوانی که کارکنان مخابرات و توسعه این شرکت را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، امیدواریم با هوشیاری و تدابیر مناسب، این شرکت که لنگرگاه بسیار محکمی برای اسلام است. جمهوری ایران در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، زیرساختی و فضای مجازی به پیشرفت مطلوب در ارائه خدمات برسد.

سلطانی در دیدار با مدیران مخابرات گیلان گفت: تلاش برای ارائه محصولات باکیفیت به مشتری همواره باعث پویایی بازار رقابت در عرصه کسب و کار می شود، لذا شرکت مخابرات ایران با داشتن شبکه گسترده در کشور علیرغم برخورداری از وضعیت مطلوب سهم بازار، باید بر اهمیت این موضوع تاکید کند. مهم این است که سعی کنید از این بازار عقب نمانید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: علیرغم محدودیت منابع و تحریم ها، این شرکت برای نوسازی شبکه و زیرساخت خود تلاش می کند.

سلطانی همچنین بر لزوم حفظ و افزایش رضایت مشتریان تاکید کرد و افزود: این شرکت با توسعه فیبر نوری و نوسازی تجهیزات شبکه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت بهترین خدمات بر اساس خدمات نسل های جدید ارتباطی.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا