اخبار بورس

تلاش برای افزایش صادرات “پیزد”به ۱۰ درصد/ صدور بخشنامه‌ها موضوع غریبی نیست/ امکان افزایش سرمایه “پیزد” از محل مطالبات

مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد:

مدیرعامل مجتمع صنعت لاستیک یزد گفت: امیدواریم با حمایت سهامداران افزایش سرمایه از محل مطالبات و سپرده های سهامداران انجام شود تا زودتر از موعد مقرر به اهداف برسیم.

دوره فرد؛ مدیرعامل مجتمع صنعت لاستیک یزد در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: مجتمع صنایع لاستیک یزد محصولات تایر رادیال خودرو تولید می کند. در این حوزه، مجتمع صنایع لاستیک یزد ۱۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. ما در زمینه لاستیک های رادیال و تیوبلس ۴۰ درصد سهم بازار داریم.

وی در خصوص صادرات «پیزد» افزود: در حال حاضر یک درصد از محصولات را به بازارهای صادراتی عرضه می کنیم و امیدواریم این سهم را به ۱۰ درصد برسانیم البته موانع صادرات تایر خارج از کنترل ماست. در تراکنش های بانکی، انتقال کالا مشکلاتی وجود دارد. این مشکل نیز وجود دارد که رقبای خارجی از حمایت ها و مشوق های دولت های خود برخوردار می شوند که ما از آن بهره ای نمی بریم.

فرد زمانی خاطرنشان کرد: با وجود همه این موانع، تلاش می کنیم ظرفیت بازارهای صادراتی را افزایش دهیم و این کار با ارتقای سطح فناوری و ارائه محصولات بر اساس شاخص های کیفی دنیای امروز محقق می شود.

مدیرعامل مجتمع صنعت لاستیک یزد گفت: گواهینامه ایمارک را گرفته ایم. ما سعی کرده ایم استانداردهای روز اروپا را رعایت کنیم. در زمینه لاستیک دوچرخه و موتور سیکلت سعی کردیم جایگاه خود را در بازارهای صادراتی ارتقاء دهیم و سهم خود را با لاستیک های SQL و موتور تیوبلس افزایش دهیم.

وی در خصوص بخشنامه های صادر شده گفت: بخشنامه در فرهنگ ما عجیب نیست. افزایش تعداد دستورالعمل‌ها، که گاه بر فعالیت‌های روزانه ما تأثیر می‌گذاشت، موضوعی بود که در سال ۱۴۰۲ و تا حدی در سال ۱۴۰۳ ما را شگفت‌زده کرد، این دستورالعمل‌ها چقدر سریع تکرار شدند و روش‌های کار چگونه تغییر کرد.

زمانی فر تصریح کرد: ثبات فرآیند و تعادل در بازار به برنامه ریزی بهتر کمک می کند. بازارهای هدف باید بهتر شناسایی شوند. عدم تعادل و تلاطم موجود کار را سخت کرده و صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت پیزد گفت: خرید ماشین آلات را آغاز کرده ایم و با توجه به اولویت بندی در برنامه ریزی افزایش ظرفیت ماشین آلات در حال پیشرفت هستیم، امیدواریم با حمایت سهامداران، افزایش سرمایه از محل سهامداران انجام شود. مطالبات و سپرده ها تا زودتر از موعد مقرر به اهداف برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا