فناوری

تلاش دشمن برای انحراف جامعه در بزنگاه ایران تحلیلات/ مجلس قوی به پشتوانه مردم ایجاد شود

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار میهن تجارت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در افکار عمومی خوزستان و کرمان در خصوص موضوع ایران تحلیلات گفت: سخنان مقام معظم رهبری انقلاب زیاد است. روشن و راهنما و اساس قانون اساسی است.

وی افزود: بر اساس فصل ششم قانون اساسی، اصل ۶۲ به بعد، مبانی شورای اسلامی را تعیین کردند و حل تمام مشکلات کشور را در مراکز تصمیم گیری و قانونگذاری مدنظر قرار دادند، به همین دلیل جمهوریت که مردم سالاری دینی و اسلامی که باید بر آن استوار باشد، مواضع و قوانین شریعت و اسلام را مطرح می کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بنابراین اساس حل مشکلات جامعه مجمع و ایران تحلیلات است که در قانون اساسی در رابطه با ریاست، شوراها و … تنظیم شده است که توجه به آن بسیار مهم است. . .

وی ادامه داد: شاید در آینده لازم باشد که موضوعات درون شهری هر استان بر اساس قانون اساسی به عهده شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گیرد و روند رسیدگی بررسی شود. از مشکلات موجود در سطح دولت برای حل مشکلات جامعه.» اما اکنون که قانون اساسی اصل ۶۲ را در خصوص مشکلات مجلس مطرح کرده است، می توان با تکیه بر مشارکت پرشور و مشارکت گسترده نمایندگان، مشکلات را حل کرد. مردم در ایران تحلیلات که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بود.

حجت الاسلام سالک بر ضرورت ایران تحلیل عسل در ایران تحلیلات آتی مجلس با هدف رفع مشکلات جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: برای مشارکت مردم باید مسائل روشن شود تا شرایط تقویت نظام فراهم شود. با حداکثر مشارکت ارائه شده است.

وی بر تشکیل مجلس قوی با حمایت مردم تاکید کرد و افزود: اگر مجلس ضعیف باشد دشمن طمع می کند و مجلس ضعیف به دنبال دولت ضعیف می رود.

ادوار نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت اصول چهارگانه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در ایران تحلیلات آتی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب انقلاب همچنین چتر را برای حضور همه در ایران تحلیلات باز کرد. و امیدواریم ایران تحلیلات فوق العاده ای در پیش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای تلاش می کنند مردم را از حضور در ایران تحلیلات منصرف کنند، گفت: دشمن همواره تلاش کرده جامعه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و در این راه منابع مادی و انسانی زیادی را صرف می کند. دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به نظام دلسرد کند تا صحنه را ترک کنند اما به خواست خدا این اتفاق نمی افتد.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه دشمن در صدد تحریم ایران تحلیلات است، گفت: متأسفانه سخنان دشمنان ما از گلوی برخی جریان های سیاسی و رسانه های داخلی شنیده می شود اما مردم ما عاقل و توجه هستند. چیزهایی مثل آن.” مسخره – مضحک حضور پررنگی نخواهند داشت و خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا